StoryEditorOCM
Biznismoćan brend

Za ovu hrvatsku tvrtku nema krize; Ivan Herak, član uprave: U prvih devet mjeseci ove godine ostvarili smo 194,7 milijuna kuna prihoda, najviše u 40 godina postojanja

15. studenog 2022. - 11:25

ACI, jedan od najpoznatijih turističkih brendova u Hrvatskoj posljednjih desetak godina, po prihodima stalno raste, ali i traži načine kako investicijama, modernizacijom postojećih i izgradnjom novih marina te proširenom i osuvremenjenom ponudom zadovoljiti nautičare koji traže sve više dodatnih sadržaja i kvalitetniju uslugu.

O tome kako će ACI odgovoriti na želje zahtjevnih gostiju, što je sve u tom smislu, učinjeno a što tek treba učiniti, razgovarali smo s dr. sc. Ivanom Herakom, članom Uprave ACI-ja za financije, korporativno pravi i ljudske resurse.

Kakvi su rezultati poslovanja za devet mjeseci ove godine?

- ACI je u prvih devet mjeseci ove godine ostvario najveće prihode i najveću EBITDA-u u svojoj gotovo četrdesetogodišnjoj povijesti. Od siječnja do konca...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. svibanj 2024 01:26