StoryEditorOCM
Hrvatskau smokvama

Šok, neugoda i razočarenje; žena kupila voće iz Turske, okrenuo joj se želudac: ‘Bijeli i debeli...‘

Piše VIJESTI SD
6. studenog 2024. - 21:51

O problemu s turskim smokvama pisalo se po medijima zadnjih dana jer se svaki tjedan pojavi više obavijesti o štetnim aflatoksinima diljem Europske unije.

Danas je u turskim smokvama u Super Konzumu u Koprivnici žena pronašla – crve. Kako javlja potrošačka udruga “Halo, inspektore”, gospođa je u srijedu kupila originalno zapakirane Vedrini smokve koje se proizvode i pakiraju u Turskoj, a na hrvatskom tržištu plasira zagrebačka tvrtka Primorac d.o.o.

Rok valjanosti je do 3/25, a cijena za 0,5 kg 4,79 eura. Nakon što je otvorila pakiranje, u njemu su izmilili bijeli, debeli crvi. Vidi se to i na fotografijama koje su objavljene na Facebook stranici “Halo, inspektore”.

Evo što su napisali.

- Svako malo pišemo i objavljujemo ne baš ugodne doživljaje potrošača koji u proizvodima koje kupuju s punim povjerenjem u kvalitetu i sigurnost, zateknu – crve.

Tako je danas gospođa Super Konzumu u Koprivnici kupila originalno zapakirane Vedrini smokve koje se proizvode i pakiraju u Turskoj, a na hrvatskom tržištu plasira zagrebačka tvrtka Primorac d.o.o. Rok valjanosti je do 3/25, a cijena za 0,5 kg ne baš malih 4,79 eura.

Došavši kući otvorila je pakiranje, a u njemu izmilili lijepi, bijeli, debeli – crvi.

Neki će reći: to je dokaz da su smokve „zdrave“, „ekološke“, „netretirane“. Pri tome će zaboraviti da se to može i njima dogoditi. I, vjerojatno, ne bi bili sretni osim ako vole papati „žive proteine“ (na koje nas polako pripremaju - op.a.).

Kako bilo, pisali smo to više puta, crvljiv proizvod nije ispravan proizvod. Konzum vjerojatno nije kriv, a možda ni Primorac. Krivac je najvjerojatnije proizvođač.

A to, u konačnici, potrošača ne treba doticati. On ima pravo na obeštećenje. Ne kroz zamjenski proizvod, što je ponudio Primorac, već i više od toga. Sve drugo je sramotno ponižavanje i podcjenjivanje potrošača.

Dolazi vrijeme kada se mi kao potrošači ne bi smjeli zadovoljavati mrvicama koje nam se daju u zamjenu za šok, neugodu i razočarenje koje doživljavamo kupujući proizvod s povjerenjem.

A ono sigurno polako kopni i pitanje je kada će se konačno pojaviti neki sudski postupak koji će presuditi i obeštetiti potrošača na kvalitetan način, objavili su.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2024 22:59