StoryEditorOCM
Hrvatska'da se bolje razumijemo'

Diljem Hrvatske niču jumbo plakati sa sloganima predsjedničkih kandidata ispisanim ćirilicom; Pupovac objasnio o čemu se radi, stigle i reakcije iz izbornih stožera

Piše Rozita Vuković/JL
6. prosinca 2019. - 11:02

“Kolinda Grabar-Kitarović - Predsjednica. Jer Hrvatska zna”, “Zoran Milanović - Normalno, predsjednik s karakterom”, “Miroslav Škoro - Sad il’ nikada!” - izborni su slogani troje glavnih predsjedničkih kandidata koji se od jučer na jumbo plakatima mogu vidjeti ispisani i na ćirilici. Na dnu tih plakata stoji SNV na latinici i ćirilici, te slogan “Da se bolje razumijemo”.

Riječ je o trećoj, ujedno i završnoj fazi ćirilične kampanje “Da se bolje razumijemo” koju je prije dva mjeseca pokrenulo Srpsko narodno vijeće, a čiji je cilj skinuti stigmu s ćirilice. Kampanja bi trebala trajati do kraja godine, a plakati će biti postavljeni u Zagrebu, Splitu i Rijeci, piše Jutarnji list.

Zadnja faza

- Smisao naše ćirilične kampanje je razvoj tolerancije i osjećaja poštivanja...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 08:50