StoryEditorOCM
BiznisPREDNOSTI VERN‘-a

Studiranje na VERN’-u uz praksu u top kompanijama

Piše SD Marketing
8. rujna 2023. - 09:50

Zapošljivot studenata je 98 posto, a većina započne karijeru i prije diplome

Ulaganje maturanata u osobni akademski i znanstveni razvoj ključno je za pronalazak svoga mjesta na konkurentnom međunarodnom tržištu, u velikim kompanijama ili u dinamičnim poduzetničkim vodama.

Jeste li znali da odabirom ispravnog fakulteta studenti već na studiju stvaraju prilike za pronalazak radnog mjesta u kompanijama koje su trenutno najpoželjniji poslodavci. Stoga se maturanti pred završetak svog srednjoškolskog obrazovanja nalaze pred prvim pravim “poslovnim” zadatkom, a to je planiranje karijere i odabir ispravnog studija.

Iako su osobni interesi jedan od glavnih kriterija za odabir studija, sve više mladih razmišlja o tome koja će znanja i vještine steći tijekom studiranja te hoće li ih moći primijeniti u poslovnim okruženjima.

Stjecanje praktičnih i odmah primjenjivih znanja radeći na stvarnim projektima s top kompanijama glavne su prednosti studiranja na svim studijima Sveučilišta VERN’ – od ekonomije, informatike, medija, komunikacija, turizma, filma i multimedije, tehničkog menadžmenta, cyber komunikacija, transmedije pa sve do onih sasvim novih poput interneta stvari (eng. internet of things).

Studentski projekti

Na svakome od ovih studija studenti tijekom obrazovanja razvijaju vlastite studentske projekte, a kroz suradnju s tvrtkama i profesorima bruse teorijska i stručna znanja te stječu suvremene poslovne vještine. Filmaši snimaju vlastite filmove i gostuju na festivalima, novinari rade po redakcijama, komunikatori osmišljavaju PR projekte i osvajaju nagrade, IT-jevci razvijaju napredna informatička rješenja, ekonomisti pokreću startupove, a kroz međustudijsku suradnju stječu i multidisciplinarna znanja i spoznaje.

Terenska nastava

Terenska nastava kroz koju se upoznaju s načinom funkcioniranja poslovnih sustava omogućuje im da upoznaju predstavnike uspješnih tvrtki u Hrvatskoj i steknu dojam kako je raditi u velikim tvrtkama, ali i uspješnim startupovima koji su od “garaže” dospjeli do svjetskog vrha. Ujedno im je to i prilika da izvide kako bi znanja koja su stekli na studiju mogli primijeniti u tvrtkama poput Styria Media grupe, Hiltona, Instituta građevinarstva Hrvatske, Valamara, Infobipa, Rimca, Nanobita i mnogih drugih.

Stručna praksa

Neki od njih nerijetko na kraju svoga studija odu upravo u te tvrtke kako bi obavili stručnu praksu, koja je obvezna za sve studente i predstavlja završno poslovno profiliranje prije negoli zakorače u karijerni svijet. Ovisno o studiju, svoja poslovna iskustva uglavnom stječu u uspješnim tvrtkama iz korporativnog, medijskog, marketinškog, turističkog, financijskog, IT sektora ili kreativnih industrija (film, multimedija…).

Međunarodna iskustva

Oni željni međunarodnog iskustva na stručnu praksu odlaze u tvrtke ili institucije diljem Europske unije, a kroz program Erasmus+ omogućeno im je i studiranje jednog semestra na nekom od partnerskih stranih sveučilišta u Austriji, Španjolskoj, Nizozemskoj, Njemačkoj, Italiji, Francuskoj i drugima.

Maturanti svoje mjesto na Sveučilištu VERN’ u jesenskom roku mogu osigurati kroz VERN’-ov prijemni ispit, a detaljnije informacije o prijavama dostupne su na www.vern.hr

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 21:19