StoryEditorOCM
Biznishrvatska u europskoj Kampanji za podizanje svijesti vozača

Oni koji voze sporije štede gorivo

Piše PSD.
27. svibnja 2008. - 21:25

Oko pola milijuna letaka podijelit će se vozačima na Ininim i OMV-ovim benzinskim postajama. Vozači u 29 zemalja potiču se da malim prilagodbama u ponašanju pridonesu uštedi goriva i zaštiti okoliša

Uštedite više od goriva, naziv je paneuropske kampanje koju je u ponedjeljak predstavila naftna kompanija Ina, uključena u projekt kao partner u zemlji nečlanici EU-a.

Europsko udruženje naftne industrije (EUROPIA) sa 40 članica i Europska komisija (EK) pokrenule su kampanju u 29 zemalja s namjerom podizanja svijesti vozača o mogućnostima racionalnije potrošnje goriva koja će utjecati na uštedu, ali i zaštitu okoliša.

Otvoreni prozori

- Na više od 45 tisuća benzinskih postaja...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 12:22