StoryEditorOCM
SplitTVRTKA ‘VIATOR‘

Studentima Ekonomskog fakulteta u Splitu podijeljene nagrade; sudjelovali su u zanimljivom projektu, evo dobitnika...

Piše Split SD
2. lipnja 2023. - 14:31

U sklopu projekta „Viator – studentsko natjecanje 2023." održana je podjela nagrada studentima na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. 

image
Josko Šupić/Cropix

Uvodnu riječ na podjeli nagrada održao je izv. prof. dr. sc. Vinko Muštra, dekan Ekonomskog fakulteta u Splitu te g. Damir Didić, predstavnik firme, koji se osvrnuo na stratešku suradnju i ciljeve. 

image

Vinko Muštra

Josko Šupić/Cropix

Tea Gotovac, voditeljica marketinga, analizirala je projekte i studente radove nakon čega je uslijedilo proglašenje pobjednika te dodjela nagrada.

image

Tea Gotovac

Josko Šupić/Cropix

U uvodnom dijelu govora izrazila je svoju zahvalnost studentima na odazivu te što su pokazali "želju i hrabrostu" te se "usudili biti kritični uz popratne argumente i alternativne prijedloge koje su iznijeli". 

image
Josko Šupić/Cropix

- Projekt kao takav je imao nekoliko ciljeva", tvrdi, a kao prvi cilj navodi "stipendiranje u funkciji izgradnje i dodatnog ulaganja u mlade, odnosno studente kao dijelom zajednice što Viator kao firma inače prakticira i razvija u sklopu društveno odgovornog poslovanja".

Pohvalila je studentske radove i njihove ideje kojima je predstavljen drugačiji i inovativni pristup u nekim područjima.

image

Damir Didić

Josko Šupić/Cropix

- Cilj je sve dobre ideje i inpute primijeniti u poslovanju, a mi smo svakako otvoreni da nastavimo suradnju s vama studentima koji ste pokazali da imate volju za razvojem tako da ne ostane samo na napisanim projektima već da sve ono dobro što ste pokazali implementirate zajedno s nama. Želimo vam dati poslovnu priliku u kojoj bi imali samostalnost, ali i vodstvo uz stručno mentorstvo - rekla je voditeljica marketinga "Viatora".

image

Dobitnici prve nagrade

Josko Šupić/Cropix
image

Ddobitnici druge nagrade

Josko Šupić/Cropix

Prof. dr. sc. Mirela Mihić i doc. dr. sc. Jasenko Ljubica dali su svoj komentar na tijek i ishod projekta, a nakon toga se publici ponovno obratila voditeljica marketinga sa zahvalama svim sudionicima.

image

Profesorica Mirela Mihić

Josko Šupić/Cropix

- Želim se zahvaliti i dekanu, prodekanici i mentorima na ugodnoj komunikaciji, susretljivosti i proaktivnosti tijekom cijelog procesa. Vjerujem da nas u budućnosti čeka još puno zajedničkih i uspješnih projekata - podvukla je.

Sudjelovanje u projektu je bilo moguće na dva načina - kroz kolegij Marketinške komunikacije kojeg vode prof Mihić i Ljubica; oni su imali zadanu temu izrade plana integrirane marketinške komunikacije.

Drugi način sudjelovanja je bio kroz javni natječaj na kojem su mogli sudjelovati svi studenti zadnjih godina preddiplomskog i diplomskog studija, a imali su mogućnost birati između dvije teme: aktivacija društvenih mreža i digitalizacija iskustva potrošača s brendom.

Mentor za to područje digitalnog marketinga bio je prof. Dedić. Naravno, uvjet za osvojenu nagradu bio je osvojen određeni broj bodova.

Za prvo mjesto je bilo potrebno minimalno 17 bodova Za drugo mjesto minimalno 14 bodova Za treće mjesto minimalno 12 bodova.

Evaluacija projekata je odrađena od strane mentora i kolega iz "Viatora". Neki od kriterija kojima smo se vodili bili su kvaliteta i strukturiranost sadržaja, konceptualni pristup, metodologija istraživanja, inovativnost, kreativnost prikaza i obrade rješenja, primjenjivost rješenja...

U kategoriji izrade plana integrirane marketinške komunikacije treće mjesto i novčanu nagradu u vrijednosti od 600 eura osvojili su: Luka Morović Ivan Martić i Josip Varnica

Drugo mjesto i nagradu odi 900 eura osvojili su: Ana Barišić, Ivona Klepo, Luka Mladinić i Lorena Škarica.

Prvo mjesto i novčanu nagradu u vrijednosti 1.250 EUR osvojili su: Ante Mlikota, Pamela Pinjuh, Doris Stanković, i Andrea Vučica.

U kategoriji izrade aktivacije društvenih mreža bilo je samo drugo mjesto koje su uz 900 eura osvojili "Malci digitalci": Nina Vidović, Ivana Žarković i Ante Kujunđić Lujan.

U kategoriji izrade digitalizacije iskustva potrošača s brendom, također je bilo drugo mjesto koje su uz 900 eura osvojili Team Future: Iva Vuletić, Anđela Blažević, Marta Pulić i Karmela Višić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 17:36