StoryEditorOCM
Splitgrađani su se tijekom prošle godine najčešće žalili udrugama potrošača na javne usluge i trgovinu

U zubara nema računa, HEP priti zbog jedne rate, trgovci ne žele robu nazad...

Piše PSD.
23. siječnja 2010. - 14:48

Do prava potrošača još uvijek se malo drži, o čemu ponajbolje govori podatak da je u protekloj godini čak 3417 naših sugrađana potražilo pomoć Udruge “Dalmatinski potrošač”.

Od toga broja, na primjedbe vezane uz javne usluge, u koje spadaju telekomunikacije, komunalne usluge i elektroopskrba, otpadaju 1372 primjedbe, slijede primjedbe iz sektora trgovine, koje je poslalo 1029 građana, a zbog osobnih financija pomoć Udruge zatražilo je 118 potrošača u 2009. godini.

- Česta su kršenja prava potrošača kada on sklapa ugovor o korištenju usluge u području telekomunikacija, a da uopće ne zna što je potpisao. Obično se uz potpisani ugovor podrazumijeva da je korisnik upoznat s Općim uvjetima poslovanja, a to uglavnom nije slučaj.

- Davatelj usluge bi, poštujući...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. lipanj 2024 11:20