![<p>Pitali smo žurne službe kako su se snašli tijekom prekida opskrbe strujom</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/21/o_26677126_1024.jpg)
Liječnica primarne zdravstvene zaštite, pedijatrica iz Splita, u ponedjeljak je u svom redovnom radnom vremenu, od 13 do 20.30 sati, u svojoj ambulanti imala 120 malih pacijenata. Sve ih je pregledala, svima dala recepte za ono za što im je bilo potrebno, a neke je poslala i na specijalističku obradu u KBC Split.
I kada joj je iza 20 sati zadnji pacijent sa svojim roditeljima izašao iz ambulante, pomislila je kako joj je radni dan gotov.
No, tek tada je uslijedilo "mučenje". "Mučenje" s papirologijom, administracijom, koja je liječnicima natovarena na vrat, otkako se zdravstveni sustav, davne 2008. godine, informatizirao. Trebala je liječnica odgovarati na brdo mailova, roditelja svojih pacijenata, koji eto nisu došli u ambulantu, trebala je odgovarati na WhatsApp poruke,...