StoryEditorOCM
Splitlani se za pomoć obratilo čak 15 posto više korisnika javnih usluga i kupaca nego u 2009. godini

"DALMATINSKI POTROŠAČ" Najviše primjedbi na trgovine i telefoniju

Piše PSD.
21. siječnja 2011. - 22:11

Splitskom Savjetovalištu za zaštitu potrošača lani se za pomoć obratilo čak 3224 korisnika javnih usluga i kupaca, bilo osobno, bilo putem e-maila ili telefona. To je čak 15 posto više upita potrošača nego što ih je bilo 2009. godine.

Čak trećina zaprimljenih primjedbi, točnije njih 1178 ili 36 posto, vezano je uz trgovinu. Ljudi su se, doznajemo od voditeljice Savjetovališta Nele Kovačević, najviše žalili na probleme pri kupnji kućanskih aparata, namještaja, farmaceutskih i medicinskih proizvoda, odjeće...− Zanimljivo je da smo imali čak 49 pritužbi na proizvode kupljene na raznoraznim prezentacijama. Već smo upozoravali na problem lažnog pozivanja kad su u pitanju takva događanja. Ljude se, naime, zove na preuzimanje nagrada, a potom im se pokušavaju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. lipanj 2024 11:23