stdClass Object ( [id] => 1356669 [title] => Projekti koje Šibenčani željno iščekuju: uskoro dolazi kraj nesnosnim ljetnim gužvama na Jadranskoj magistrali [alias] => projekti-koje-sibencani-zeljno-iscekuju-uskoro-dolazi-kraj-nesnosnim-ljetnim-guzvama-na-jadranskoj-magistrali [catid] => 331 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Jadranska magistrala jedna je od glavnih državnih cesta koja povezuje sjeverni i južni Jadran, odnosno sve važnije hrvatske primorske gradske centre od Rijeke preko Zadra, Šibenika, Splita, Makarske pa do Ploča i Dubrovnika, a završava tek na krajnjem jugu Crne Gore. Upravo ona vodi do južnog i zapadnog ulaza u Krešimirov grad, a zbog čega trpi veliki prometni pritisak, posebice u ljetnim mjesecima.

O tome dovoljno govore podaci Hrvatskih cesta o brojanju prometa, a prema kojima je dio Jadranske magistrale na križanju u Ražinama, jedno od prometno najopterećenijih njenih dijelova. Prema posljednje dostupnim brojkama, onima iz 2022. godine, prosječni godišnji dnevni promet na tom je križanju, odnosno na južnom cestovnom ulazu u grad, iznosio gotovo 14 tisuća vozila, a prosječni ljetni dnevni promet brojao je 23 i pol tisuće vozila.

Izuzev splitskog područja, koji je državni rekorder po prometnoj frekvenciji, južni je ulaz u Šibenik s Jadranske magistrale prometno opterećeniji čak i od njena oba ulaza u Zadar, a više vozila broji jedino istočni prilaz Dubrovniku s Jadranske magistrale.

Obzirom na zaista nesnosne gužve koje se ljeti stvore na dijelu Jadranske magistrale od naselja Brodarica pa do semafora kod trgovačkog centra Plodine u Ražinama, ali i na zastarjelu cestovnu infrastrukturu, Hrvatske ceste, zajedno sa šibenskom gradskom vlasti, financijski ulažu i polako rješavaju pitanje problematičnih cestovnih ulaza u grad.

Realizacijom projekta rekonstrukcije raskrižja Jadranske magistrale i Ulice Velimira Škorpika te izgradnje dvaju deniveliranih kružnih tokova, prometne gužve na tom bi dijelu Šibenika trebale otići u zaborav. Riječ je o projektu kojim će se obnoviti 700 metara prometnice, a u prvoj fazi planirana je izgradnja dvaju rotora koji bi trebali znatno unaprijediti promet ovom dionicom. Jedan denivelirani kružni tok tako će se nalaziti na mjestu sadašnjih semafora, a drugi u Ulici Velimira Škorpika s odvojcima prema trgovačkom centru Dalmare, gradskoj četvrti Mandalina te budućem Vatrogasnom domu.

Projekt je to o kojem se već dugo govori, a kojeg Šibenčani i mještani svih okolnih naselja koji dnevno migriraju ka centru grada, željno iščekuju. Osim što će riješiti prometnu zagušenost, projekt rekonstrukcije ovog križanja veže se i na projekt izgradnje novog Vatrogasnog doma, a za koji Grad ne može dobiti građevinsku dozvolu sve dok ne osigura adekvatnu prometnu infrastrukturu.

U ovom je trenutku, kako nam je potvrđeno iz Hrvatskih cesta, taj projekt u fazi postupka javne nabave za uslugu stručnog nadzora.

- Za projekt naziva Rekonstrukcija raskrižja državne ceste D8 i ul. V. Škorpika u Šibeniku – čvor Mandalina - 1. faza (1 kolnik) ugovoreni su radovi s tvrtkom ‘Sarađen‘ na iznos od 6.892.030,38 eura. Rok izvođenja radova je 12 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao. U tijeku je postupak javne nabave za uslugu stručnog nadzora. Trenutno imamo žalbu u postupku javne nabave za nadzor – kažu u Hrvatskim cestama.

Dan uvođenja izvođača u posao nije poznat, no, projekt nešto bliži skoroj realizaciji, a u kojeg također investira to državno poduzeće, rekonstrukcija je križanja za Zaton na Jadranskoj magistrali – raskrižja na kojem ljeti, pogotovo ukoliko želite skrenuti u smjeru Šibenika, možete (pri)čekati i po 20 minuta. Pa čak ne nužno i samo ljeti obzirom da se križanje nalazi odmah po prelasku Šibenskog mosta, na dijelu Jadranske magistrale kojim je dnevni promet također, sigurni smo, jako gust, budući da vodi do Srime, Vodica, Pirovca, Murtera, Jezera pa sve do Zadra.

Uz to, opasnost postojećeg križanja za Zaton i Raslinu krije se i u tome što se navedenom cestom nerijetko vozi i većim brzinama, stoga pri skretanju i uključivanju u promet zaista treba biti itekako oprezan. Idejnim rješenjem novog križanja za Zaton, poznato je u janvnosti, mještani Rasline i Zatona nisu zadovoljni. Smatraju kako bi postavljanje semafora ili izgradnja rotora bilo bolje rješenje za ovo problematično prometno križanje, no, valjda prometni stručnjaci znaju što rade.

A za mijenjanje idejnih planova malo je i kasno, obzirom na to da je početak radova na rekonstrukciji raskrižja na Jadranskoj magistrali za Zaton, planiran za koji dan.

- Što se tiče rekonstrukcije raskrižja na D8 za Zaton početak radova planiran je u najskorije vrijeme, odnosno 22.1.2024. godine. Za predmetne radove zaključen je Ugovor za izvođenje radova sa tvrtkom ‘Strabag d.o.o.‘  u iznosu od 640.831,85 eura (bez PDV-a), a ugovorni rok za završetak radova je 4 mjeseca – ističu iz Hrvatskih cesta.

Još jedan veliki projekt Hrvatskih cesta, a kojim će Šibenik jednoga dana dobiti novi moderan i prometno funkcionalan zapadni ulaz u grad te tako riješiti i problem stvaranja ponekad i nesnosnih gužvi na Magistrali iz smjera Vodica, posebice u ljetnim mjesecima, svakako je izgradnja dvostrukog rotora u Njivicama.

Plan izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II uključuje dva denivelirana rotora ispod Jadranske magistrale pri čemu će jedan rotor biti izgrađen na mjestu sadašnjeg križanja, drugi iza centra ‘Supernova‘ nasuprot ‘Ere‘ te je također planiran i jedan manji rotor na ulazu iz Ulice Ivana Meštrovića u Ulicu Put Vida. Hrvatske ceste, u perspektivi, planiraju Jadransku magistralu oko Šibenika pretvoriti u cestu sa četiri prometna traka, a upravo su s tim ciljem dimenzionirani budući čvorovi Mandalina i Njivice.

Kompleksnost ovog projekta, osim same njegove izvedbe, krije se u tome što početku radova prethodi niz procedura, od kojih većina ovisi o mnogo faktora na koje ni Grad Šibenik ni Hrvatske ceste ne mogu direktno utjecati. No bez obzira, na projektu se intenzivno radi, obzirom na to da su parcelacijski elaborati izrađeni i ovjereni, a ishodovana je i lokacijska dozvola.

- Za projekt izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II na državnoj cesti D8 u Šibeniku ishođena je lokacijska dozvola, dok je izrada glavnih projekata u završnoj fazi. Izrađeni su i ovjereni parcelacijski elaborati, te je u tijeku prikupljanje dokaza pravnog interesa. Nakon prikupljanja istog predat će se zahtjev za izdavanje građevinske dozvole. U planu nabave Hrvatskih cesta d.o.o. za 2024. godinu u drugom kvartalu planira se pokretanje postupka javne nabave za ugovaranje radova za projekt izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II na državnoj cesti D8 u Šibeniku – zaključuju u HC-u.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => ‘čepovi‘ u prometu [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [3] => stdClass Object ( [id] => 61 [name] => Contains Infographic [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 4 [alias] => contains_infographic ) [4] => stdClass Object ( [id] => 62 [name] => Without ads [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 5 [alias] => Withoutads ) [5] => stdClass Object ( [id] => 63 [name] => Photo gallery [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 6 [alias] => Photo_gallery ) [6] => stdClass Object ( [id] => 64 [name] => Promo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 7 [alias] => promo ) [8] => stdClass Object ( [id] => 67 [name] => Contains video [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 9 [alias] => contains_video ) [9] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) [10] => stdClass Object ( [id] => 69 [name] => Exclude comments [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 11 [alias] => exclude_comments ) [11] => stdClass Object ( [id] => 70 [name] => Open link in new window [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 12 [alias] => open_link_in_new_window ) [12] => stdClass Object ( [id] => 71 [name] => Horizontal crop of the main photo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 13 [alias] => horizontal_crop_of_the_main_photo ) [13] => stdClass Object ( [id] => 73 [name] => No-index [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 15 [alias] => no_index ) [14] => stdClass Object ( [id] => 74 [name] => No-cache [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 16 [alias] => no_cache ) [15] => stdClass Object ( [id] => 77 [name] => Don't show on the front page [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 17 [alias] => dont_show_on_the_front_page ) [16] => stdClass Object ( [id] => 78 [name] => Related on bottom [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 18 [alias] => related_on_bottom ) [17] => stdClass Object ( [id] => 79 [name] => Live button [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 19 [alias] => live_button ) [26] => stdClass Object ( [id] => 87 [name] => Instant articles [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 28 [alias] => instant_articles ) [27] => stdClass Object ( [id] => 91 [name] => S preporučuje [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 29 [alias] => s_preporucuje ) [28] => stdClass Object ( [id] => 92 [name] => S voli [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 30 [alias] => s_voli ) [29] => stdClass Object ( [id] => 93 [name] => Layout with three photos [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 31 [alias] => layout_with_three_photos ) [30] => stdClass Object ( [id] => 94 [name] => Gallery in the article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 32 [alias] => gallery_in_the_article ) [31] => stdClass Object ( [id] => 95 [name] => Required views [value] => 0 [type] => textfield [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 33 [alias] => required_views ) [32] => stdClass Object ( [id] => 96 [name] => FullHD image [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 34 [alias] => fullhd_image ) [33] => stdClass Object ( [id] => 97 [name] => City Select [value] => (0) [type] => select [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 35 [alias] => CitySelect ) [34] => stdClass Object ( [id] => 98 [name] => Paid Article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 36 [alias] => paid_article ) [35] => stdClass Object ( [id] => 99 [name] => SD na licu mjesta [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 37 [alias] => SD_na_licu_mjesta ) ) [extra_fields_search] => ‘čepovi‘ u prometu 0 6307 2 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 [created] => 2024-01-19 10:04:55 [created_by] => 264 [created_by_alias] => Ana Petrić [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2024-01-19 11:18:14 [modified_by] => 264 [publish_up] => 2024-01-19 10:59:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 0 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 331 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovije vijesti iz Šibenika [menu-meta_keywords] => vijesti, šibenik [secure] => 0 [page_title] => Šibenik [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 0 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= title=Projekti koje Šibenčani željno iščekuju: uskoro dolazi kraj nesnosnim ljetnim gužvama na Jadranskoj magistrali page_title=Projekti koje Šibenčani željno iščekuju: uskoro dolazi kraj nesnosnim ljetnim gužvama na Jadranskoj magistrali [metakey] => Jadranska magistrala, Hrvatske ceste [plugins] => {"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/images\/slike\/2024\/01\/19\/19255656.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["Niksa Stipanicev\/Cropix"],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["

Sibenik, 090921.
\nKrizanje cvor Razine na ulazu u grad iz pravca juga Brodarice, gdje se planira izgradnja rotora.
"],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"1920x1194","hd_19255656_1920.jpg":"1920x1080","k_19255656_1280.jpg":"1280x1280","k_19255656_1024.jpg":"1024x1024","k_19255656_640.jpg":"640x640","k_19255656_480.jpg":"480x480","k_19255656_340.jpg":"340x340","k_19255656_220.jpg":"220x220","o_19255656_1280.jpg":"1280x796","o_19255656_1024.jpg":"1024x636","o_19255656_640.jpg":"640x398","o_19255656_480.jpg":"480x298","o_19255656_340.jpg":"340x211","o_19255656_220.jpg":"220x136","h_19255656_1280.jpg":"1280x854","h_19255656_1024.jpg":"1024x683","h_19255656_640.jpg":"640x427","h_19255656_480.jpg":"480x320","h_19255656_340.jpg":"340x227","h_19255656_220.jpg":"220x147","pp_19255656_1280.jpg":"1280x1628","pp_19255656_1024.jpg":"1024x1303","pp_19255656_640.jpg":"640x814","pp_19255656_480.jpg":"480x611","pp_19255656_340.jpg":"340x432","pp_19255656_220.jpg":"220x280"}],"incptvocmimagegalleryImageUseInGallery":["1"]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 100 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 331 [name] => Šibenik [alias] => sibenik [description] => [parent] => 324 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 2 [params] => {"inheritFrom":"323","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 1 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 18 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 14856518 Threads: 2 Questions: 3136464949 Slow queries: 6987625 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 234699816 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 53 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front06 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => JDatabaseQueryMysqli Object ( [offset:protected] => 0 [limit:protected] => 0 [db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object *RECURSION* [sql:protected] => [type:protected] => select [element:protected] => [select:protected] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => SELECT [elements:protected] => Array ( [0] => category.* [1] => IF(ISNULL(container.catid),false,true) AS container [2] => container.name AS container_name [3] => SEFURL_cr.menuItemID AS sefurl_belonging_menu_item ) [glue:protected] => , ) [delete:protected] => [update:protected] => [insert:protected] => [from:protected] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => FROM [elements:protected] => Array ( [0] => `#__ocm_categories` AS `category` ) [glue:protected] => , ) [join:protected] => Array ( [0] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => LEFT JOIN [elements:protected] => Array ( [0] => #__ocm_containers AS container ON category.id = container.catid ) [glue:protected] => , ) [1] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => LEFT JOIN [elements:protected] => Array ( [0] => #__ocm_sefurl_category_menu_relation AS SEFURL_cr ON category.id = SEFURL_cr.categoryID ) [glue:protected] => , ) ) [set:protected] => [where:protected] => JDatabaseQueryElement Object ( [name:protected] => WHERE [elements:protected] => Array ( [0] => `category`.`id` = '246' ) [glue:protected] => AND ) [group:protected] => [having:protected] => [columns:protected] => [values:protected] => [order:protected] => [autoIncrementField:protected] => [call:protected] => [exec:protected] => [union:protected] => [unionAll:protected] => [selectRowNumber:protected] => ) [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /sibenik/vijesti/sibenik ) [additional_categories] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 331 [name] => Šibenik [alias] => sibenik [parent] => 324 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /sibenik/vijesti/sibenik ) ) [link] => /sibenik/vijesti/sibenik/projekti-koje-sibencani-zeljno-iscekuju-uskoro-dolazi-kraj-nesnosnim-ljetnim-guzvama-na-jadranskoj-magistrali-1356669 [printLink] => /sibenik/vijesti/sibenik/projekti-koje-sibencani-zeljno-iscekuju-uskoro-dolazi-kraj-nesnosnim-ljetnim-guzvama-na-jadranskoj-magistrali-1356669?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 361419 [name] => Jadranska magistrala [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => jadranska-magistrala [link] => /tag/jadranska-magistrala ) [1] => stdClass Object ( [id] => 422751 [name] => Hrvatske ceste [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => hrvatske-ceste [link] => /tag/hrvatske-ceste ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => ‘čepovi‘ u prometu [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [contains_infographic] => stdClass Object ( [id] => 61 [name] => Contains Infographic [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 4 [alias] => contains_infographic ) [Withoutads] => stdClass Object ( [id] => 62 [name] => Without ads [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 5 [alias] => Withoutads ) [Photo_gallery] => stdClass Object ( [id] => 63 [name] => Photo gallery [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 6 [alias] => Photo_gallery ) [promo] => stdClass Object ( [id] => 64 [name] => Promo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 7 [alias] => promo ) [contains_video] => stdClass Object ( [id] => 67 [name] => Contains video [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 9 [alias] => contains_video ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) [exclude_comments] => stdClass Object ( [id] => 69 [name] => Exclude comments [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 11 [alias] => exclude_comments ) [open_link_in_new_window] => stdClass Object ( [id] => 70 [name] => Open link in new window [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 12 [alias] => open_link_in_new_window ) [horizontal_crop_of_the_main_photo] => stdClass Object ( [id] => 71 [name] => Horizontal crop of the main photo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 13 [alias] => horizontal_crop_of_the_main_photo ) [no_index] => stdClass Object ( [id] => 73 [name] => No-index [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 15 [alias] => no_index ) [no_cache] => stdClass Object ( [id] => 74 [name] => No-cache [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 16 [alias] => no_cache ) [dont_show_on_the_front_page] => stdClass Object ( [id] => 77 [name] => Don't show on the front page [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 17 [alias] => dont_show_on_the_front_page ) [related_on_bottom] => stdClass Object ( [id] => 78 [name] => Related on bottom [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 18 [alias] => related_on_bottom ) [live_button] => stdClass Object ( [id] => 79 [name] => Live button [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 19 [alias] => live_button ) [instant_articles] => stdClass Object ( [id] => 87 [name] => Instant articles [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 28 [alias] => instant_articles ) [s_preporucuje] => stdClass Object ( [id] => 91 [name] => S preporučuje [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 29 [alias] => s_preporucuje ) [s_voli] => stdClass Object ( [id] => 92 [name] => S voli [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 30 [alias] => s_voli ) [layout_with_three_photos] => stdClass Object ( [id] => 93 [name] => Layout with three photos [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 31 [alias] => layout_with_three_photos ) [gallery_in_the_article] => stdClass Object ( [id] => 94 [name] => Gallery in the article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 32 [alias] => gallery_in_the_article ) [required_views] => stdClass Object ( [id] => 95 [name] => Required views [value] => 0 [type] => textfield [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 33 [alias] => required_views ) [fullhd_image] => stdClass Object ( [id] => 96 [name] => FullHD image [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 34 [alias] => fullhd_image ) [CitySelect] => stdClass Object ( [id] => 97 [name] => City Select [value] => (0) [type] => select [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 35 [alias] => CitySelect ) [paid_article] => stdClass Object ( [id] => 98 [name] => Paid Article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 36 [alias] => paid_article ) [SD_na_licu_mjesta] => stdClass Object ( [id] => 99 [name] => SD na licu mjesta [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 37 [alias] => SD_na_licu_mjesta ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Projekti koje Šibenčani željno iščekuju: uskoro dolazi kraj nesnosnim ljetnim gužvama na Jadranskoj magistrali [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-11-07-59-33-264 [profile] => stdClass Object ( [id] => 1342 [gender] => m [description] => [image] => 1342.png [url] => [group] => 0 [plugins] => {"customparams_author_school":"","customparams_author_title":"","customparams_author_title_categoryid":"3","customparams_fb_link":"","customparams_tw_link":""} ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/01/19/19255656.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => Niksa Stipanicev/Cropix [mainImageDesc] =>

Sibenik, 090921.
Krizanje cvor Razine na ulazu u grad iz pravca juga Brodarice, gdje se planira izgradnja rotora.
[popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/01/19/19255656.jpg [title] =>

Sibenik, 090921.
Krizanje cvor Razine na ulazu u grad iz pravca juga Brodarice, gdje se planira izgradnja rotora.
Niksa Stipanicev/Cropix ) ) [bgPosition] => [text] => {OCMSplitter}

Jadranska magistrala jedna je od glavnih državnih cesta koja povezuje sjeverni i južni Jadran, odnosno sve važnije hrvatske primorske gradske centre od Rijeke preko Zadra, Šibenika, Splita, Makarske pa do Ploča i Dubrovnika, a završava tek na krajnjem jugu Crne Gore. Upravo ona vodi do južnog i zapadnog ulaza u Krešimirov grad, a zbog čega trpi veliki prometni pritisak, posebice u ljetnim mjesecima.

O tome dovoljno govore podaci Hrvatskih cesta o brojanju prometa, a prema kojima je dio Jadranske magistrale na križanju u Ražinama, jedno od prometno najopterećenijih njenih dijelova. Prema posljednje dostupnim brojkama, onima iz 2022. godine, prosječni godišnji dnevni promet na tom je križanju, odnosno na južnom cestovnom ulazu u grad, iznosio gotovo 14 tisuća vozila, a prosječni ljetni dnevni promet brojao je 23 i pol tisuće vozila.

Izuzev splitskog područja, koji je državni rekorder po prometnoj frekvenciji, južni je ulaz u Šibenik s Jadranske magistrale prometno opterećeniji čak i od njena oba ulaza u Zadar, a više vozila broji jedino istočni prilaz Dubrovniku s Jadranske magistrale.

Obzirom na zaista nesnosne gužve koje se ljeti stvore na dijelu Jadranske magistrale od naselja Brodarica pa do semafora kod trgovačkog centra Plodine u Ražinama, ali i na zastarjelu cestovnu infrastrukturu, Hrvatske ceste, zajedno sa šibenskom gradskom vlasti, financijski ulažu i polako rješavaju pitanje problematičnih cestovnih ulaza u grad.

Realizacijom projekta rekonstrukcije raskrižja Jadranske magistrale i Ulice Velimira Škorpika te izgradnje dvaju deniveliranih kružnih tokova, prometne gužve na tom bi dijelu Šibenika trebale otići u zaborav. Riječ je o projektu kojim će se obnoviti 700 metara prometnice, a u prvoj fazi planirana je izgradnja dvaju rotora koji bi trebali znatno unaprijediti promet ovom dionicom. Jedan denivelirani kružni tok tako će se nalaziti na mjestu sadašnjih semafora, a drugi u Ulici Velimira Škorpika s odvojcima prema trgovačkom centru Dalmare, gradskoj četvrti Mandalina te budućem Vatrogasnom domu.

Projekt je to o kojem se već dugo govori, a kojeg Šibenčani i mještani svih okolnih naselja koji dnevno migriraju ka centru grada, željno iščekuju. Osim što će riješiti prometnu zagušenost, projekt rekonstrukcije ovog križanja veže se i na projekt izgradnje novog Vatrogasnog doma, a za koji Grad ne može dobiti građevinsku dozvolu sve dok ne osigura adekvatnu prometnu infrastrukturu.

U ovom je trenutku, kako nam je potvrđeno iz Hrvatskih cesta, taj projekt u fazi postupka javne nabave za uslugu stručnog nadzora.

- Za projekt naziva Rekonstrukcija raskrižja državne ceste D8 i ul. V. Škorpika u Šibeniku – čvor Mandalina - 1. faza (1 kolnik) ugovoreni su radovi s tvrtkom ‘Sarađen‘ na iznos od 6.892.030,38 eura. Rok izvođenja radova je 12 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao. U tijeku je postupak javne nabave za uslugu stručnog nadzora. Trenutno imamo žalbu u postupku javne nabave za nadzor – kažu u Hrvatskim cestama.

Dan uvođenja izvođača u posao nije poznat, no, projekt nešto bliži skoroj realizaciji, a u kojeg također investira to državno poduzeće, rekonstrukcija je križanja za Zaton na Jadranskoj magistrali – raskrižja na kojem ljeti, pogotovo ukoliko želite skrenuti u smjeru Šibenika, možete (pri)čekati i po 20 minuta. Pa čak ne nužno i samo ljeti obzirom da se križanje nalazi odmah po prelasku Šibenskog mosta, na dijelu Jadranske magistrale kojim je dnevni promet također, sigurni smo, jako gust, budući da vodi do Srime, Vodica, Pirovca, Murtera, Jezera pa sve do Zadra.

Uz to, opasnost postojećeg križanja za Zaton i Raslinu krije se i u tome što se navedenom cestom nerijetko vozi i većim brzinama, stoga pri skretanju i uključivanju u promet zaista treba biti itekako oprezan. Idejnim rješenjem novog križanja za Zaton, poznato je u janvnosti, mještani Rasline i Zatona nisu zadovoljni. Smatraju kako bi postavljanje semafora ili izgradnja rotora bilo bolje rješenje za ovo problematično prometno križanje, no, valjda prometni stručnjaci znaju što rade.

A za mijenjanje idejnih planova malo je i kasno, obzirom na to da je početak radova na rekonstrukciji raskrižja na Jadranskoj magistrali za Zaton, planiran za koji dan.

- Što se tiče rekonstrukcije raskrižja na D8 za Zaton početak radova planiran je u najskorije vrijeme, odnosno 22.1.2024. godine. Za predmetne radove zaključen je Ugovor za izvođenje radova sa tvrtkom ‘Strabag d.o.o.‘  u iznosu od 640.831,85 eura (bez PDV-a), a ugovorni rok za završetak radova je 4 mjeseca – ističu iz Hrvatskih cesta.

Još jedan veliki projekt Hrvatskih cesta, a kojim će Šibenik jednoga dana dobiti novi moderan i prometno funkcionalan zapadni ulaz u grad te tako riješiti i problem stvaranja ponekad i nesnosnih gužvi na Magistrali iz smjera Vodica, posebice u ljetnim mjesecima, svakako je izgradnja dvostrukog rotora u Njivicama.

Plan izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II uključuje dva denivelirana rotora ispod Jadranske magistrale pri čemu će jedan rotor biti izgrađen na mjestu sadašnjeg križanja, drugi iza centra ‘Supernova‘ nasuprot ‘Ere‘ te je također planiran i jedan manji rotor na ulazu iz Ulice Ivana Meštrovića u Ulicu Put Vida. Hrvatske ceste, u perspektivi, planiraju Jadransku magistralu oko Šibenika pretvoriti u cestu sa četiri prometna traka, a upravo su s tim ciljem dimenzionirani budući čvorovi Mandalina i Njivice.

Kompleksnost ovog projekta, osim same njegove izvedbe, krije se u tome što početku radova prethodi niz procedura, od kojih većina ovisi o mnogo faktora na koje ni Grad Šibenik ni Hrvatske ceste ne mogu direktno utjecati. No bez obzira, na projektu se intenzivno radi, obzirom na to da su parcelacijski elaborati izrađeni i ovjereni, a ishodovana je i lokacijska dozvola.

- Za projekt izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II na državnoj cesti D8 u Šibeniku ishođena je lokacijska dozvola, dok je izrada glavnih projekata u završnoj fazi. Izrađeni su i ovjereni parcelacijski elaborati, te je u tijeku prikupljanje dokaza pravnog interesa. Nakon prikupljanja istog predat će se zahtjev za izdavanje građevinske dozvole. U planu nabave Hrvatskih cesta d.o.o. za 2024. godinu u drugom kvartalu planira se pokretanje postupka javne nabave za ugovaranje radova za projekt izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II na državnoj cesti D8 u Šibeniku – zaključuju u HC-u.

[event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>
Niksa Stipanicev/Cropix
Niksa Stipanicev/Cropix

Sibenik, 090921.
Krizanje cvor Razine na ulazu u grad iz pravca juga Brodarice, gdje se planira izgradnja rotora.

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [jcfields] => Array ( ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/sibenik/vijesti/sibenik/projekti-koje-sibencani-zeljno-iscekuju-uskoro-dolazi-kraj-nesnosnim-ljetnim-guzvama-na-jadranskoj-magistrali-1356669 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=7cc1a0d06d2aa944af1bc31da13eaa9625c4cbed [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Projekti+koje+%C5%A0iben%C4%8Dani+%C5%BEeljno+i%C5%A1%C4%8Dekuju%3A+uskoro+dolazi+kraj+nesnosnim+ljetnim+gu%C5%BEvama+na+Jadranskoj+magistrali&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fsibenik%2Fvijesti%2Fsibenik%2Fprojekti-koje-sibencani-zeljno-iscekuju-uskoro-dolazi-kraj-nesnosnim-ljetnim-guzvama-na-jadranskoj-magistrali-1356669 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fsibenik%2Fvijesti%2Fsibenik%2Fprojekti-koje-sibencani-zeljno-iscekuju-uskoro-dolazi-kraj-nesnosnim-ljetnim-guzvama-na-jadranskoj-magistrali-1356669 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => ‘čepovi‘ u prometu [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [3] => stdClass Object ( [id] => 61 [name] => Contains Infographic [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 4 [alias] => contains_infographic ) [4] => stdClass Object ( [id] => 62 [name] => Without ads [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 5 [alias] => Withoutads ) [5] => stdClass Object ( [id] => 63 [name] => Photo gallery [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 6 [alias] => Photo_gallery ) [6] => stdClass Object ( [id] => 64 [name] => Promo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 7 [alias] => promo ) [8] => stdClass Object ( [id] => 67 [name] => Contains video [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 9 [alias] => contains_video ) [9] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) [10] => stdClass Object ( [id] => 69 [name] => Exclude comments [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 11 [alias] => exclude_comments ) [11] => stdClass Object ( [id] => 70 [name] => Open link in new window [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 12 [alias] => open_link_in_new_window ) [12] => stdClass Object ( [id] => 71 [name] => Horizontal crop of the main photo [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 13 [alias] => horizontal_crop_of_the_main_photo ) [13] => stdClass Object ( [id] => 73 [name] => No-index [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 15 [alias] => no_index ) [14] => stdClass Object ( [id] => 74 [name] => No-cache [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 16 [alias] => no_cache ) [15] => stdClass Object ( [id] => 77 [name] => Don't show on the front page [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 17 [alias] => dont_show_on_the_front_page ) [16] => stdClass Object ( [id] => 78 [name] => Related on bottom [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 18 [alias] => related_on_bottom ) [17] => stdClass Object ( [id] => 79 [name] => Live button [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 19 [alias] => live_button ) [26] => stdClass Object ( [id] => 87 [name] => Instant articles [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 28 [alias] => instant_articles ) [27] => stdClass Object ( [id] => 91 [name] => S preporučuje [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 29 [alias] => s_preporucuje ) [28] => stdClass Object ( [id] => 92 [name] => S voli [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 30 [alias] => s_voli ) [29] => stdClass Object ( [id] => 93 [name] => Layout with three photos [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 31 [alias] => layout_with_three_photos ) [30] => stdClass Object ( [id] => 94 [name] => Gallery in the article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 32 [alias] => gallery_in_the_article ) [31] => stdClass Object ( [id] => 95 [name] => Required views [value] => 0 [type] => textfield [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 33 [alias] => required_views ) [32] => stdClass Object ( [id] => 96 [name] => FullHD image [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 34 [alias] => fullhd_image ) [33] => stdClass Object ( [id] => 97 [name] => City Select [value] => (0) [type] => select [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 35 [alias] => CitySelect ) [34] => stdClass Object ( [id] => 98 [name] => Paid Article [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 36 [alias] => paid_article ) [35] => stdClass Object ( [id] => 99 [name] => SD na licu mjesta [value] => OFF [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 37 [alias] => SD_na_licu_mjesta ) )
StoryEditorOCM
Šibenik‘čepovi‘ u prometu

Projekti koje Šibenčani željno iščekuju: uskoro dolazi kraj nesnosnim ljetnim gužvama na Jadranskoj magistrali

Piše Ana Petrić
19. siječnja 2024. - 11:59
Sibenik, 090921. Krizanje cvor Razine na ulazu u grad iz pravca juga Brodarice, gdje se planira izgradnja rotora.Niksa Stipanicev/Cropix

Jadranska magistrala jedna je od glavnih državnih cesta koja povezuje sjeverni i južni Jadran, odnosno sve važnije hrvatske primorske gradske centre od Rijeke preko Zadra, Šibenika, Splita, Makarske pa do Ploča i Dubrovnika, a završava tek na krajnjem jugu Crne Gore. Upravo ona vodi do južnog i zapadnog ulaza u Krešimirov grad, a zbog čega trpi veliki prometni pritisak, posebice u ljetnim mjesecima.

O tome dovoljno govore podaci Hrvatskih cesta o brojanju prometa, a prema kojima je dio Jadranske magistrale na križanju u Ražinama, jedno od prometno najopterećenijih njenih dijelova. Prema posljednje dostupnim brojkama, onima iz 2022. godine, prosječni godišnji dnevni promet na tom je križanju, odnosno na južnom cestovnom ulazu u grad, iznosio gotovo 14 tisuća vozila, a prosječni ljetni dnevni promet brojao je 23 i pol tisuće vozila.

Izuzev splitskog područja, koji je državni rekorder po prometnoj frekvenciji, južni je ulaz u Šibenik s Jadranske magistrale prometno opterećeniji čak i od njena oba ulaza u Zadar, a više vozila broji jedino istočni prilaz Dubrovniku s Jadranske magistrale.

Obzirom na zaista nesnosne gužve koje se ljeti stvore na dijelu Jadranske magistrale od naselja Brodarica pa do semafora kod trgovačkog centra Plodine u Ražinama, ali i na zastarjelu cestovnu infrastrukturu, Hrvatske ceste, zajedno sa šibenskom gradskom vlasti, financijski ulažu i polako rješavaju pitanje problematičnih cestovnih ulaza u grad.

Realizacijom projekta rekonstrukcije raskrižja Jadranske magistrale i Ulice Velimira Škorpika te izgradnje dvaju deniveliranih kružnih tokova, prometne gužve na tom bi dijelu Šibenika trebale otići u zaborav. Riječ je o projektu kojim će se obnoviti 700 metara prometnice, a u prvoj fazi planirana je izgradnja dvaju rotora koji bi trebali znatno unaprijediti promet ovom dionicom. Jedan denivelirani kružni tok tako će se nalaziti na mjestu sadašnjih semafora, a drugi u Ulici Velimira Škorpika s odvojcima prema trgovačkom centru Dalmare, gradskoj četvrti Mandalina te budućem Vatrogasnom domu.

Projekt je to o kojem se već dugo govori, a kojeg Šibenčani i mještani svih okolnih naselja koji dnevno migriraju ka centru grada, željno iščekuju. Osim što će riješiti prometnu zagušenost, projekt rekonstrukcije ovog križanja veže se i na projekt izgradnje novog Vatrogasnog doma, a za koji Grad ne može dobiti građevinsku dozvolu sve dok ne osigura adekvatnu prometnu infrastrukturu.

U ovom je trenutku, kako nam je potvrđeno iz Hrvatskih cesta, taj projekt u fazi postupka javne nabave za uslugu stručnog nadzora.

- Za projekt naziva Rekonstrukcija raskrižja državne ceste D8 i ul. V. Škorpika u Šibeniku – čvor Mandalina - 1. faza (1 kolnik) ugovoreni su radovi s tvrtkom ‘Sarađen‘ na iznos od 6.892.030,38 eura. Rok izvođenja radova je 12 mjeseci od dana uvođenja izvođača u posao. U tijeku je postupak javne nabave za uslugu stručnog nadzora. Trenutno imamo žalbu u postupku javne nabave za nadzor – kažu u Hrvatskim cestama.

Dan uvođenja izvođača u posao nije poznat, no, projekt nešto bliži skoroj realizaciji, a u kojeg također investira to državno poduzeće, rekonstrukcija je križanja za Zaton na Jadranskoj magistrali – raskrižja na kojem ljeti, pogotovo ukoliko želite skrenuti u smjeru Šibenika, možete (pri)čekati i po 20 minuta. Pa čak ne nužno i samo ljeti obzirom da se križanje nalazi odmah po prelasku Šibenskog mosta, na dijelu Jadranske magistrale kojim je dnevni promet također, sigurni smo, jako gust, budući da vodi do Srime, Vodica, Pirovca, Murtera, Jezera pa sve do Zadra.

Uz to, opasnost postojećeg križanja za Zaton i Raslinu krije se i u tome što se navedenom cestom nerijetko vozi i većim brzinama, stoga pri skretanju i uključivanju u promet zaista treba biti itekako oprezan. Idejnim rješenjem novog križanja za Zaton, poznato je u janvnosti, mještani Rasline i Zatona nisu zadovoljni. Smatraju kako bi postavljanje semafora ili izgradnja rotora bilo bolje rješenje za ovo problematično prometno križanje, no, valjda prometni stručnjaci znaju što rade.

A za mijenjanje idejnih planova malo je i kasno, obzirom na to da je početak radova na rekonstrukciji raskrižja na Jadranskoj magistrali za Zaton, planiran za koji dan.

- Što se tiče rekonstrukcije raskrižja na D8 za Zaton početak radova planiran je u najskorije vrijeme, odnosno 22.1.2024. godine. Za predmetne radove zaključen je Ugovor za izvođenje radova sa tvrtkom ‘Strabag d.o.o.‘  u iznosu od 640.831,85 eura (bez PDV-a), a ugovorni rok za završetak radova je 4 mjeseca – ističu iz Hrvatskih cesta.

Još jedan veliki projekt Hrvatskih cesta, a kojim će Šibenik jednoga dana dobiti novi moderan i prometno funkcionalan zapadni ulaz u grad te tako riješiti i problem stvaranja ponekad i nesnosnih gužvi na Magistrali iz smjera Vodica, posebice u ljetnim mjesecima, svakako je izgradnja dvostrukog rotora u Njivicama.

Plan izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II uključuje dva denivelirana rotora ispod Jadranske magistrale pri čemu će jedan rotor biti izgrađen na mjestu sadašnjeg križanja, drugi iza centra ‘Supernova‘ nasuprot ‘Ere‘ te je također planiran i jedan manji rotor na ulazu iz Ulice Ivana Meštrovića u Ulicu Put Vida. Hrvatske ceste, u perspektivi, planiraju Jadransku magistralu oko Šibenika pretvoriti u cestu sa četiri prometna traka, a upravo su s tim ciljem dimenzionirani budući čvorovi Mandalina i Njivice.

Kompleksnost ovog projekta, osim same njegove izvedbe, krije se u tome što početku radova prethodi niz procedura, od kojih većina ovisi o mnogo faktora na koje ni Grad Šibenik ni Hrvatske ceste ne mogu direktno utjecati. No bez obzira, na projektu se intenzivno radi, obzirom na to da su parcelacijski elaborati izrađeni i ovjereni, a ishodovana je i lokacijska dozvola.

- Za projekt izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II na državnoj cesti D8 u Šibeniku ishođena je lokacijska dozvola, dok je izrada glavnih projekata u završnoj fazi. Izrađeni su i ovjereni parcelacijski elaborati, te je u tijeku prikupljanje dokaza pravnog interesa. Nakon prikupljanja istog predat će se zahtjev za izdavanje građevinske dozvole. U planu nabave Hrvatskih cesta d.o.o. za 2024. godinu u drugom kvartalu planira se pokretanje postupka javne nabave za ugovaranje radova za projekt izgradnje čvorova Njivice I i Njivice II na državnoj cesti D8 u Šibeniku – zaključuju u HC-u.

11. svibanj 2024 09:59