stdClass Object ( [id] => 68616 [title] => Nicolas Cage: Trijezan sam igrao ovisnika o opijatima [alias] => nicolas-cage-trijezan-sam-igrao-ovisnika-o-opijatima [catid] => 295 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>
I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom

 Nicolas Cage
Gledao je Nicholas Kim Coppola (r. 1964.) kao klinac Jamesa Deana, Charlesa Bronsona, Seana Conneryja, Clinta Eastwooda i Brucea Leeja. Gledao i ubrzo shvatio što je to magija filma. Želio je doslovce ući u ekran kad je navedene vidio na djelu. Išao je u školu i zamišljao putem kako će ga kamera snimati kao njih, ne znajući da će ga godinama kasnije, 1997., onako kršnog i visokog (187 cm), Simon West i John Woo još akcijskije kadrirati u “Con Airu“ i “Čovjeku bez lica“.

Filmove je Nicolas volio čak i više od stripova. Gubio se u njima, nestajao, maskirao se svake godine na Noć vještica u omiljene junake. Jednog je dana donio odluku – bit će glumac. Ipak, sin profesora književnosti Augusta Coppole i plesne koreografkinje Joy Vogelsang u glumačke vode nije želio uskočiti preko veze i nepotizma (nećak Francisa Forda Coppole i Talije Shire). Zato je, kako bi stvorio vlastitu reputaciju, početkom osamdesetih promijenio prezime Coppola nadahnut stripovskim superjunakom Lukeom Cageom (razmišljao o tome da uzme Blue).

U dobi od 18 godina, poslije prvih glumačkih koraka u kazalištu, dobio je ulogicu u tinejdžerskom filmu “Fast Times At Ridgemont High“ (1982.), koja je dobrim dijelom izrezana u montaži. To mu je, razočaranom, skresalo glumačka krila pa se zaposlio kao prodavač kokica u kinu “Fairfax“, misleći kako je to najbliže što će doći filmu. Srećom, posao čitanja sa glumcima na audiciji za ujakov “Rumble Fish“ (1983.) doveo ga je do uloge u tom filmu, nakon čega je uslijedio nastup u “Valley Girl“ (1983.), koji je prvi bio pušten u kina i lansirao mu karijeru. Gluma je postala njegova terapija, ekspresija, oslobađanje.

 Isklesan kao pravi akcijski junak u “Con Airu”
A kako “biti dobar glumac podrazumijeva da ste voljni razbiti pravila da biste postigli nešto novo“, Cage je puno ulagao u sebe i odlazio do kraja (“Tanka je linija između metodskoga glumca i šizofreničara!“), da bi jednog dana mogao raditi sve što poželi, balansirati između uloga junaka i divljaka, akcijskog mainstreama (“Nestali za 60 sekundi“, “Nacionalno blago“, “Ghost Rider“) i avangardnih “indieja“ (“Divlji u srcu“, “Napuštajući Las Vegas“, “Šibicari“), ostajući jedna od najvećih zvijezda, otporna na promašaje.

Zbog toga, razbijanja pravila i postizanja nečeg novog, David Lynch ga je nazvao “jazzerom među glumcima“, a Jim Carrey “Picassom glume kojeg uvijek muči zašto oba oka ne bi mogla biti na lijevoj strani lica, odnosno zašto sve mora biti doslovno“. Premda još nije dobio priliku da mu oba oka doslovno budu na lijevoj strani lica, Cage je uspio stvoriti galeriju neobičnih, ekscentričnih likova (“Arizona Junior“, “Adaptacija“, “Prognostičar“). Toj galeriji savršeno pripada i Terrence McDonagh iz filma “Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans“ prikazanog na festivalu u Veneciji.

Dva različita filma

Čuli smo što sve Abel Ferrara misli o novom “Bad Lieutenantu“. Misli da je riječ o klasičnom remakeu i proklinje sve koji su sudjelovali na filmu. Međutim, znate li kako na njega gleda Harvey Keitel, vaš partner iz “Nacionalnog blaga“?

Abel Ferrara je veliki redatelj i “Okorjeli policajac“ je sjajan. Harvey je bio izvrstan u njemu. Pa ipak, to su dva različita filma, jednako kao što su moj i Harveyjev lik drukčiji. Ferrarin film bio je prošaran kršćanskom simbolikom, a Harveyjev “bad lieutenant“ krivnjom i kajanjem. Wernerov film je egzistencijalno iskustvo. Terrence je tip koji nema osjećaj krivnje ni za što, definicija onoga što je loše. On samo pokušava opstati na ovome svijetu. Nisam zasad čuo nikakvu reakciju od Harveyja. Siguran sam da ćemo razgovarati o filmovima i likovima kad budemo opet nešto zajedno snimali.

Govori se da ste se preporodili snimajući u New Orleansu...

Možda je preporod teška riječ, no bilo je to iskustvo ponovnog buđenja. S New Orleansom sam imao volim-mrzim odnos, što je blagoslov i prokletstvo u isto vrijeme.

Dakle, lokacija snimanja utječe na vaše uloge?

Svakako. Ne računajući New Orleans, snimanje na Havajima i u Africi pozitivno je utjecalo na moje prijašnje uloge. Havajske i afričke lokacije omogućile su mi sjajno iskustvo. Zanimljivo je bilo i na Tajlandu, gdje sam snimao “Kaos u Bangkoku“. Jednostavno znaš da će se nešto dobro dogoditi. To je u zraku. Osjećaš golemu energiju na setu. Ona nije vidljiva, ali je i te kako opipljiva.

 Prvi put u akciji našao se u filmu “Hrid”
U Hrvatskoj, u Istri, snimali ste nakratko novi film “Season of the Witch“. Je li energija i tu bila pozitivna?

Sjećam se da je bilo pozitivno i da sam uživao. Lokacija me ljepotom podsjetila na otok Catalinu u Kaliforniji. No snimanje je, nažalost, trajalo samo jedan dan.

Da se vratimo na New Orleans. Tamo ste se i preselili. Dakle, ipak je prevagnulo ono “volim“? Gnjave li vas paparazzi kao u Los Angelesu?

Samo malo kad smo se doselili, ali ni izbliza nisu bili agresivni kao u Los Angelesu. Ljudi su također prijazniji. Svi će vam reći “Zdravo!“ kad vas sretnu na ulici. Općenito, drukčija je vibra u New Orleansu, pozitivnija. New Orleans je magičan, mističan. Ispričat ću vam neobičnu priču. Jedne noći sanjao sam dvoglavog orla. A potom, dan kasnije, u uredu Jerryja Bruckheimera, jedan čovjek mi je htio prodati dvoglavu zmiju. Kupio sam je, praznovjeran. Ta je zmija bila moj bodyguard u New Orleansu. Pokazao sam je Werneru na večeri. “Želiš li upoznati mog osobnog čuvara?“ pitao sam ga. Werner se oduševio čim je vidio zmiju i htio je staviti u film, ali ipak nije.

Zato je stavio iguane. Odakle ta fascinacija reptilima?

Kad sam mu rekao da je u mitologiji Bog Ra za čuvara imao zmiju sa dvije glave, Werner je počeo forsirati iguane. Htio ih je pošto-poto staviti u film. Govorio je da više nikad neće opet režirati ako ih ne bude imao. “To bi bila prava šteta“, rekao sam producentu. Bio sam spreman izbaciti jednu svoju scenu samo da gušteri ostanu u finalnoj verziji (smijeh).

Između arta i blockbustera

Werner Herzog je bio prijatelj vašeg oca. Sjećate li ga se možda kad ste bili mali?

Slabo, kroz maglu. Znam da je bio na jednom rođendanu zajedno sa Georgeom Lucasom i imao tetovažu. Jedino se toga sjećam.

I, kako vam je bilo raditi s velikim Herzogom prvi put? Ipak je on europski redatelj, a “Bad Lieutenant“ američka priča.

Pa, znate, on je samo Werner. Samo čovjek, samo redatelj. Ne želim mahati njegovom zastavom. Ipak, suradnja je bila jako dobra. Mogu reći da je jako fokusiran filmaš, prilično slobodan i spontan. Sviđa mi se što se usuđuje hodati po rubu litice, što se kloni stereotipova i ne radi puno repeticija.

 “Nestali za 60 sekundi” s Angelinom Jolie
Biste li ponovno i sami stali iza kamere nakon režijskog debija s filmom “Sonny“ (2002.)?

Vrlo rado. Volio bih se ponovno mašiti kamere. Samo, kad režirate, projektu trebate posvetiti nekih godinu dana života. Međutim, to je nešto što sada nikako ne mogu napraviti, jer nažalost nemam vremena.

Po drugi put ste snimali s Evom Mendes nakon “Ghost Ridera“...

S njom je uvijek lijepo surađivati. Držim da je Evina transformacija u ovom filmu vrlo pozitivna za njezinu karijeru.

Hoćete li opet dijeliti kadar i na “Ghost Rideru 2“?

Radije ne bih govorio o tom filmu. Sve što kažem odmah se proširi po internetu, a svaka moja riječ preuveličava.

Jeste li još zainteresirani za ulogu Supermana, kojega ste trebali glumiti krajem devedesetih u filmu Tima Burtona? Warner Bros navodno sprema još jedan posve novi film.

Bila je to dobra ideja koja je došla i otišla s Timom Burtonom. Tako da... Superman me ne zanima više. Snimio sam jedan svoj stripovski superjunački film (“Ghost Rider“). Dva, zapravo, ako računate nadolazeći “Kick Ass“.

Svejedno, još se volite junačiti i snimati akcijske filmove.

Nastojim raditi sve što mogu, jer jednako volim i “Nosferatua“ i akcijski film Clinta Eastwooda. Želim iznova pokušavati nešto novo, iznenađivati i sebe i publiku, jer opasno je kad zapnete u jednom tipu filma. Ako mogu donijeti nešto svježe, to ću i napraviti. Jednostavno odbijam biti na jednoj te istoj filmskoj dijeti i da me trpaju u određene ladice. Svaki bi mi film trebao donijeti novo iskustvo ako je pravi. To su moji kriteriji. Privlače me, dakle, izazov i rizik, ali i filmovi koji donose nešto dobro - veliki filmovi uz koje će se publika zabaviti i nezavisni, provokativni koji će stimulirati poneku misao i možda podići svjesnost, iako znam da, kad snimam prve, automatski nerviram art-publiku, odnosno da se, kad radim druge, žeste fanovi blockbustera, no ne možeš sve usrećiti. Walt Disney je prije mene shvatio moć filma. Shvatio je da film može promijeniti ljudski um. Zato i snimam filmove poput “G-Force“ ne bih li obitelji i njihovoj djeci priuštio eskapizam, a “Gospodara rata“ i “Bad Lieutenant“ kako bih prstom uperio na određene negativnosti svijeta oko nas.

 “Kaos u Bangkoku”; ne očekuje se nastavak

Na čemu si ti?

Spominjući filmsku dijetu, dobro izgledate. Jeste li i sami na nekoj dijeti?

Vjerujem da je bolje imati prirodan izgled, ne biti pretjerano mišićav. Voda je ključna. Pijem tri litre vode dnevno i pohranjujem to kao deva. Što se tiče jela, jedem one životinje koje vode ljubav s dignitetom. Primjerice, ribe i ptice seksaju se s dignitetom, ali ne i svinje. Stoga ne jedem svinjetinu.

Radili ste prilično ekstremne stvari za uloge, primjerice pojeli ste živog žohara u “Poljupcu vampira“. Biste li još takvo nešto ekstremno napravili? Postoje li neka mjesta na koja ipak ne biste otišli?

Upravo sam, snimajući “Bad Lieutenanta“, napravio nešto prilično ekstremno. Trijezan sam glumio ovisnika o opijatima. Werner mi nije vjerovao. Pitao me je na čemu sam. Zezao sam ga da sam na kokainu. “Pa ne možeš to na mome setu konzumirati“, kazao mi je i tad sam mu rekao istinu. Doista nisam želio piti ili konzumirati nešto drugo. Priznajem, snimajući “Napuštajući Las Vegas“, znao sam popiti. Oduvijek sam volio slikarstvo i tada mi je uzor bio Francis Bacon koji je svoje najbolje radove naslikao pijan. Bio je to fotorealističan film i uloga. Danas, srećom, imam veću moć zamišljaja. I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom.

Terrence McDonagh još je jedan mračan lik u vašem opusu. Je li vam teško ostaviti na setu takve likove koje glumite i ne povesti ih sa sobom kući?

Nekoć mi je bilo teško odvojiti poslovno i privatno. Bio bih cijeli dan u ulozi. Sada je situacija drukčija. Imam obitelj i likove ostavljam na setu. Zapravo, likovi su mi poput radnog odijela. Svakog jutra oblačim to odijelo i skidam ga kad dođem kući.

 Marko Njegić i Nicolas Cage nakon ćakule u klubu “Nastro Azzuro”
Koliko ste se promijenili nakon što ste postali otac?

Do prije četiri godine moglo bi se reći da sam bio sebičan, anarhističan. Otkad mi se rodio sin, postao sam oprezniji, prestao sam pušiti i počeo vezivati pojas u vožnji.

Gledate li s obitelji svoje filmove poput “Nacionalnog blaga“?

Ne forsiram to. Televizija nam u kući uglavnom nije uključena. Nastojim im omogućiti normalan život, koliko već mogu.

Smatrate li da ste sve rekli kao glumac? Biste li se jednoga dana u potpunosti mogli okrenuti slikarstvu i filozofiji?

Imam još nekoliko stvari reći. Nisam gotov. No, zašto ne? Jednoga dana kad završim, mislim da bih mogao.

Žanrovi u tri čina

Nicolasa Cagea žanrovi “okupiraju u tri čina“. Najviše voli drame i akcije kojima je posvetio više od tri čina, dok komedije ne preferira zato što mu nije smiješno ono što drugima jest.

Sad osjeća da bi trebao snimati više SF-ova, poput “Proročanstava“, jer smatra da u njima može naći mjesta za sebe, a i umorio se od filmova u kojima puca na ljude.

Veze s Patricijom Arquette, Umom Thurman...

Svoju nekonvencionalnost Nicolas Cage je demonstrirao na primjeru prošnje glumice Patricije Arquette. Pred kraj dana kad su se upoznali, bilo je to početkom osamdesetih, Cage ju je zaprosio. Patriciji je, jasno, to bilo čudno, ali preuzela je “igru“ i stvorila listu zahtjeva koje je trebao ispuniti da je osvoji. Kad je Cage listu počeo polako kompletirati, Patricia se preplašila i otad ga izbjegavala.

Ipak, kad su se sreli opet mnogo godina kasnije, susret je završio brakom, koji nije dugo trajao. Cage je, inače, bio oženjen i s Lisom Marie Presley, a u ranim dvadesetima hodao je s Umom Thurman. Od 2004. godione u iznenađujuće je stabilnome braku s bivšom konobaricom Alice Kim Cage.

Prijateljstvo s Johnnyjem Deppom

Tko zna bismo li danas gledali Johnnyja Deppa na filmu da nije bilo Nicolasa Cagea. U mladosti su Cage i Depp bili jako dobri prijatelji. Johnny je tada bio gitarist sa Floride i nije mu ni na kraj pameti bilo da će postati glumac.

Dvojac je međusobno izazivao jedan drugog i radio sitne nepodopštine. Visjeli su, primjerice, sa krovova šoping centra sve dok ih nije uhvatila policija. Glumački talent u Deppu prepoznao je upravo Cage, i to nakon samo jedne igre “Monopola“(!). Poslao ga je svom agentu i nesebično mu osigurao prvi posao.

Večera za pet

Strast za “metodskom“ glumom Nicolas Cage je pokazao 1988. godine kad je pojeo pravog pravcatog žohara u filmu “Poljubac vampira“. Trebala su mu tri pokušaja da snimi scenu.

Svaki mišić u Cageovu tijelu nije želio to napraviti, ali na kraju ga je ipak svejedno smazao i potom dezinficirao usta čistom votkom.

Veliki radoholičar

Bez sumnje, Nicolas Cage je jedan od najvećih radoholičara u Hollywoodu, kadar snimiti tri i više filmova godišnje. Evo, samo za 2010. ima najavljena četiri: “Kick Ass“, “Season of the Witch“, “Sorcerer’s Apprentice“ i “Drive Angry“.

Kad mu neki to spočitavaju, kažu da radi puno, on će im odgovoriti da je kreativan, povući paralelu s H.G. Wellsom koji je napisao tonu knjiga i pitati “Jesu li ljudi njemu rekli da stane?“.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => HOLLYWOODSKA MEGAZVIJEZDA I OSCAROM NAGRAĐENI GLUMAC POLUČIO JE JOŠ JEDNU   ODLIČNU ULOGU U  FILMU “BAD LIEUTENANT” KOJI JE PRETPREMIJERNO PRIKAZAN U VENECIJI [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2009-09-23 10:08:19 [created_by] => 39 [created_by_alias] => [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2009-09-23 10:38:17 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2009-09-24 10:33:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 2705 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 295 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Specijalni prilog Slobodne Dalmacije s područja filma i televizije. [menu-meta_keywords] => specijalni prilog, zanimljivosti, reflektor, film, tv, tv program [secure] => 0 [page_title] => Reflektor [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => {"is_import_from_dnn":true,"incptvocmimagegalleryIGParameters":"default","incptvocmimagegalleryocmIGposition":"OcmAfterDisplayContent","incptvocmimagegalleryocmIGtheme":"CameraSlideshow","incptvocmimagegalleryImages":["\/Archive\/images\/2009\/09\/24\/reflektor\/cag00.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag19.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag28.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag27.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag26.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag25.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag24.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag23.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag22.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag21.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag20.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag29.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag18.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag17.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag16.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag15.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag14.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag13.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag12.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag11.jpg","\/Archive\/Images\/2009\/09\/24\/reflektor\/Cage\/cag10.jpg"],"incptvocmimagegalleryImageTitles":["","","","","","","","","","","","","","","","","","","","",""],"incptvocmimagegalleryImageDescriptions":["","","","Briljirao je u \u201c\u0160ibicarima\u201d Ridleyja Scotta ","\u201cNacionalno blago 2\u201d; o\u010dekuje se i trojka","\u201cAdaptacija\u201d i - jo\u0161 jedna nominacija","","Sa Evom Mendes u \u201cBad Lieutenantu\u201d","Partnerica u akcijskom spektaklu \u201cNext\u201d bila mu je superzgodna Jessica Biel","\u201cGospodar rata\u201d ponajbolji je Cageov film u novome mileniju","Sa Evom Mendes glumio je i u \u201cGhost Rideru\u201d; nastavak upitan","","","","Ljubovao je s Meg Ryan u \u201cGradu an\u0111ela\u201d","Najimpresivniji akcijski film u karijeri Nicolasa Cagea definitivno je \u201c\u010covjek bez lica\u201d","David Lynch (\u201cDivlji u srcu\u201d) nazvao ga je \u201cjazzerom glume\u201d","","","Osvojio je Oscara za \u201cLeaving Las Vegas\u201d",""],"incptvocmimagegalleryImageFocus":["50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50","50:50"],"incptvocmimagegalleryImageDimensions":[{"size0":"350x250"},{"size0":"380x550"},{"size0":"700x466"},{"size0":"700x468"},{"size0":"700x466"},{"size0":"700x468"},{"size0":"700x471"},{"size0":"691x550"},{"size0":"700x467"},{"size0":"700x465"},{"size0":"600x280"},{"size0":"700x466"},{"size0":"500x328"},{"size0":"500x312"},{"size0":"500x375"},{"size0":"500x338"},{"size0":"383x550"},{"size0":"500x272"},{"size0":"364x550"},{"size0":"600x413"},{"size0":"600x476"}]} [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 295 [name] => Reflektor [alias] => reflektor [description] => [parent] => 260 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 1 [params] => {"inheritFrom":"260","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 7606627 Threads: 9 Questions: 1549370382 Slow queries: 4718913 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 111164578 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 34 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front03 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /sd-plus/reflektor ) [additional_categories] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 376 [name] => Arhiva [alias] => arhiva [parent] => 240 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /arhiva ) [1] => stdClass Object ( [id] => 296 [name] => Stil [alias] => stil [parent] => 260 [published] => 1 [trash] => 0 [link] => /sd-plus/stil ) ) [link] => /sd-plus/reflektor/nicolas-cage-trijezan-sam-igrao-ovisnika-o-opijatima-68616 [printLink] => /sd-plus/reflektor/nicolas-cage-trijezan-sam-igrao-ovisnika-o-opijatima-68616?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 66115 [name] => NicolasCage [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => nicolascage [link] => /tag/nicolascage ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [Subtitle] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => HOLLYWOODSKA MEGAZVIJEZDA I OSCAROM NAGRAĐENI GLUMAC POLUČIO JE JOŠ JEDNU   ODLIČNU ULOGU U  FILMU “BAD LIEUTENANT” KOJI JE PRETPREMIJERNO PRIKAZAN U VENECIJI [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => Nicolas Cage: Trijezan sam igrao ovisnika o opijatima [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-14-08-12-41-39 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2009/09/24/reflektor/cag00.jpg [galleryCount] => 21 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/images/2009/09/24/reflektor/cag00.jpg [title] => ) [1] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag19.jpg [title] => ) [2] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag28.jpg [title] => ) [3] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag27.jpg [title] => Briljirao je u “Šibicarima” Ridleyja Scotta ) [4] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag26.jpg [title] => “Nacionalno blago 2”; očekuje se i trojka ) [5] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag25.jpg [title] => “Adaptacija” i - još jedna nominacija ) [6] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag24.jpg [title] => ) [7] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag23.jpg [title] => Sa Evom Mendes u “Bad Lieutenantu” ) [8] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag22.jpg [title] => Partnerica u akcijskom spektaklu “Next” bila mu je superzgodna Jessica Biel ) [9] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag21.jpg [title] => “Gospodar rata” ponajbolji je Cageov film u novome mileniju ) [10] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag20.jpg [title] => Sa Evom Mendes glumio je i u “Ghost Rideru”; nastavak upitan ) [11] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag29.jpg [title] => ) [12] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag18.jpg [title] => ) [13] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag17.jpg [title] => ) [14] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag16.jpg [title] => Ljubovao je s Meg Ryan u “Gradu anđela” ) [15] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag15.jpg [title] => Najimpresivniji akcijski film u karijeri Nicolasa Cagea definitivno je “Čovjek bez lica” ) [16] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag14.jpg [title] => David Lynch (“Divlji u srcu”) nazvao ga je “jazzerom glume” ) [17] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag13.jpg [title] => ) [18] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag12.jpg [title] => ) [19] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag11.jpg [title] => Osvojio je Oscara za “Leaving Las Vegas” ) [20] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Archive/Images/2009/09/24/reflektor/Cage/cag10.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [videoType] => allvideos [text] => {OCMSplitter}
I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom

 Nicolas Cage
Gledao je Nicholas Kim Coppola (r. 1964.) kao klinac Jamesa Deana, Charlesa Bronsona, Seana Conneryja, Clinta Eastwooda i Brucea Leeja. Gledao i ubrzo shvatio što je to magija filma. Želio je doslovce ući u ekran kad je navedene vidio na djelu. Išao je u školu i zamišljao putem kako će ga kamera snimati kao njih, ne znajući da će ga godinama kasnije, 1997., onako kršnog i visokog (187 cm), Simon West i John Woo još akcijskije kadrirati u “Con Airu“ i “Čovjeku bez lica“.

Filmove je Nicolas volio čak i više od stripova. Gubio se u njima, nestajao, maskirao se svake godine na Noć vještica u omiljene junake. Jednog je dana donio odluku – bit će glumac. Ipak, sin profesora književnosti Augusta Coppole i plesne koreografkinje Joy Vogelsang u glumačke vode nije želio uskočiti preko veze i nepotizma (nećak Francisa Forda Coppole i Talije Shire). Zato je, kako bi stvorio vlastitu reputaciju, početkom osamdesetih promijenio prezime Coppola nadahnut stripovskim superjunakom Lukeom Cageom (razmišljao o tome da uzme Blue).

U dobi od 18 godina, poslije prvih glumačkih koraka u kazalištu, dobio je ulogicu u tinejdžerskom filmu “Fast Times At Ridgemont High“ (1982.), koja je dobrim dijelom izrezana u montaži. To mu je, razočaranom, skresalo glumačka krila pa se zaposlio kao prodavač kokica u kinu “Fairfax“, misleći kako je to najbliže što će doći filmu. Srećom, posao čitanja sa glumcima na audiciji za ujakov “Rumble Fish“ (1983.) doveo ga je do uloge u tom filmu, nakon čega je uslijedio nastup u “Valley Girl“ (1983.), koji je prvi bio pušten u kina i lansirao mu karijeru. Gluma je postala njegova terapija, ekspresija, oslobađanje.

 Isklesan kao pravi akcijski junak u “Con Airu”
A kako “biti dobar glumac podrazumijeva da ste voljni razbiti pravila da biste postigli nešto novo“, Cage je puno ulagao u sebe i odlazio do kraja (“Tanka je linija između metodskoga glumca i šizofreničara!“), da bi jednog dana mogao raditi sve što poželi, balansirati između uloga junaka i divljaka, akcijskog mainstreama (“Nestali za 60 sekundi“, “Nacionalno blago“, “Ghost Rider“) i avangardnih “indieja“ (“Divlji u srcu“, “Napuštajući Las Vegas“, “Šibicari“), ostajući jedna od najvećih zvijezda, otporna na promašaje.

Zbog toga, razbijanja pravila i postizanja nečeg novog, David Lynch ga je nazvao “jazzerom među glumcima“, a Jim Carrey “Picassom glume kojeg uvijek muči zašto oba oka ne bi mogla biti na lijevoj strani lica, odnosno zašto sve mora biti doslovno“. Premda još nije dobio priliku da mu oba oka doslovno budu na lijevoj strani lica, Cage je uspio stvoriti galeriju neobičnih, ekscentričnih likova (“Arizona Junior“, “Adaptacija“, “Prognostičar“). Toj galeriji savršeno pripada i Terrence McDonagh iz filma “Bad Lieutenant: Port of Call New Orleans“ prikazanog na festivalu u Veneciji.

Dva različita filma

Čuli smo što sve Abel Ferrara misli o novom “Bad Lieutenantu“. Misli da je riječ o klasičnom remakeu i proklinje sve koji su sudjelovali na filmu. Međutim, znate li kako na njega gleda Harvey Keitel, vaš partner iz “Nacionalnog blaga“?

Abel Ferrara je veliki redatelj i “Okorjeli policajac“ je sjajan. Harvey je bio izvrstan u njemu. Pa ipak, to su dva različita filma, jednako kao što su moj i Harveyjev lik drukčiji. Ferrarin film bio je prošaran kršćanskom simbolikom, a Harveyjev “bad lieutenant“ krivnjom i kajanjem. Wernerov film je egzistencijalno iskustvo. Terrence je tip koji nema osjećaj krivnje ni za što, definicija onoga što je loše. On samo pokušava opstati na ovome svijetu. Nisam zasad čuo nikakvu reakciju od Harveyja. Siguran sam da ćemo razgovarati o filmovima i likovima kad budemo opet nešto zajedno snimali.

Govori se da ste se preporodili snimajući u New Orleansu...

Možda je preporod teška riječ, no bilo je to iskustvo ponovnog buđenja. S New Orleansom sam imao volim-mrzim odnos, što je blagoslov i prokletstvo u isto vrijeme.

Dakle, lokacija snimanja utječe na vaše uloge?

Svakako. Ne računajući New Orleans, snimanje na Havajima i u Africi pozitivno je utjecalo na moje prijašnje uloge. Havajske i afričke lokacije omogućile su mi sjajno iskustvo. Zanimljivo je bilo i na Tajlandu, gdje sam snimao “Kaos u Bangkoku“. Jednostavno znaš da će se nešto dobro dogoditi. To je u zraku. Osjećaš golemu energiju na setu. Ona nije vidljiva, ali je i te kako opipljiva.

 Prvi put u akciji našao se u filmu “Hrid”
U Hrvatskoj, u Istri, snimali ste nakratko novi film “Season of the Witch“. Je li energija i tu bila pozitivna?

Sjećam se da je bilo pozitivno i da sam uživao. Lokacija me ljepotom podsjetila na otok Catalinu u Kaliforniji. No snimanje je, nažalost, trajalo samo jedan dan.

Da se vratimo na New Orleans. Tamo ste se i preselili. Dakle, ipak je prevagnulo ono “volim“? Gnjave li vas paparazzi kao u Los Angelesu?

Samo malo kad smo se doselili, ali ni izbliza nisu bili agresivni kao u Los Angelesu. Ljudi su također prijazniji. Svi će vam reći “Zdravo!“ kad vas sretnu na ulici. Općenito, drukčija je vibra u New Orleansu, pozitivnija. New Orleans je magičan, mističan. Ispričat ću vam neobičnu priču. Jedne noći sanjao sam dvoglavog orla. A potom, dan kasnije, u uredu Jerryja Bruckheimera, jedan čovjek mi je htio prodati dvoglavu zmiju. Kupio sam je, praznovjeran. Ta je zmija bila moj bodyguard u New Orleansu. Pokazao sam je Werneru na večeri. “Želiš li upoznati mog osobnog čuvara?“ pitao sam ga. Werner se oduševio čim je vidio zmiju i htio je staviti u film, ali ipak nije.

Zato je stavio iguane. Odakle ta fascinacija reptilima?

Kad sam mu rekao da je u mitologiji Bog Ra za čuvara imao zmiju sa dvije glave, Werner je počeo forsirati iguane. Htio ih je pošto-poto staviti u film. Govorio je da više nikad neće opet režirati ako ih ne bude imao. “To bi bila prava šteta“, rekao sam producentu. Bio sam spreman izbaciti jednu svoju scenu samo da gušteri ostanu u finalnoj verziji (smijeh).

Između arta i blockbustera

Werner Herzog je bio prijatelj vašeg oca. Sjećate li ga se možda kad ste bili mali?

Slabo, kroz maglu. Znam da je bio na jednom rođendanu zajedno sa Georgeom Lucasom i imao tetovažu. Jedino se toga sjećam.

I, kako vam je bilo raditi s velikim Herzogom prvi put? Ipak je on europski redatelj, a “Bad Lieutenant“ američka priča.

Pa, znate, on je samo Werner. Samo čovjek, samo redatelj. Ne želim mahati njegovom zastavom. Ipak, suradnja je bila jako dobra. Mogu reći da je jako fokusiran filmaš, prilično slobodan i spontan. Sviđa mi se što se usuđuje hodati po rubu litice, što se kloni stereotipova i ne radi puno repeticija.

 “Nestali za 60 sekundi” s Angelinom Jolie
Biste li ponovno i sami stali iza kamere nakon režijskog debija s filmom “Sonny“ (2002.)?

Vrlo rado. Volio bih se ponovno mašiti kamere. Samo, kad režirate, projektu trebate posvetiti nekih godinu dana života. Međutim, to je nešto što sada nikako ne mogu napraviti, jer nažalost nemam vremena.

Po drugi put ste snimali s Evom Mendes nakon “Ghost Ridera“...

S njom je uvijek lijepo surađivati. Držim da je Evina transformacija u ovom filmu vrlo pozitivna za njezinu karijeru.

Hoćete li opet dijeliti kadar i na “Ghost Rideru 2“?

Radije ne bih govorio o tom filmu. Sve što kažem odmah se proširi po internetu, a svaka moja riječ preuveličava.

Jeste li još zainteresirani za ulogu Supermana, kojega ste trebali glumiti krajem devedesetih u filmu Tima Burtona? Warner Bros navodno sprema još jedan posve novi film.

Bila je to dobra ideja koja je došla i otišla s Timom Burtonom. Tako da... Superman me ne zanima više. Snimio sam jedan svoj stripovski superjunački film (“Ghost Rider“). Dva, zapravo, ako računate nadolazeći “Kick Ass“.

Svejedno, još se volite junačiti i snimati akcijske filmove.

Nastojim raditi sve što mogu, jer jednako volim i “Nosferatua“ i akcijski film Clinta Eastwooda. Želim iznova pokušavati nešto novo, iznenađivati i sebe i publiku, jer opasno je kad zapnete u jednom tipu filma. Ako mogu donijeti nešto svježe, to ću i napraviti. Jednostavno odbijam biti na jednoj te istoj filmskoj dijeti i da me trpaju u određene ladice. Svaki bi mi film trebao donijeti novo iskustvo ako je pravi. To su moji kriteriji. Privlače me, dakle, izazov i rizik, ali i filmovi koji donose nešto dobro - veliki filmovi uz koje će se publika zabaviti i nezavisni, provokativni koji će stimulirati poneku misao i možda podići svjesnost, iako znam da, kad snimam prve, automatski nerviram art-publiku, odnosno da se, kad radim druge, žeste fanovi blockbustera, no ne možeš sve usrećiti. Walt Disney je prije mene shvatio moć filma. Shvatio je da film može promijeniti ljudski um. Zato i snimam filmove poput “G-Force“ ne bih li obitelji i njihovoj djeci priuštio eskapizam, a “Gospodara rata“ i “Bad Lieutenant“ kako bih prstom uperio na određene negativnosti svijeta oko nas.

 “Kaos u Bangkoku”; ne očekuje se nastavak

Na čemu si ti?

Spominjući filmsku dijetu, dobro izgledate. Jeste li i sami na nekoj dijeti?

Vjerujem da je bolje imati prirodan izgled, ne biti pretjerano mišićav. Voda je ključna. Pijem tri litre vode dnevno i pohranjujem to kao deva. Što se tiče jela, jedem one životinje koje vode ljubav s dignitetom. Primjerice, ribe i ptice seksaju se s dignitetom, ali ne i svinje. Stoga ne jedem svinjetinu.

Radili ste prilično ekstremne stvari za uloge, primjerice pojeli ste živog žohara u “Poljupcu vampira“. Biste li još takvo nešto ekstremno napravili? Postoje li neka mjesta na koja ipak ne biste otišli?

Upravo sam, snimajući “Bad Lieutenanta“, napravio nešto prilično ekstremno. Trijezan sam glumio ovisnika o opijatima. Werner mi nije vjerovao. Pitao me je na čemu sam. Zezao sam ga da sam na kokainu. “Pa ne možeš to na mome setu konzumirati“, kazao mi je i tad sam mu rekao istinu. Doista nisam želio piti ili konzumirati nešto drugo. Priznajem, snimajući “Napuštajući Las Vegas“, znao sam popiti. Oduvijek sam volio slikarstvo i tada mi je uzor bio Francis Bacon koji je svoje najbolje radove naslikao pijan. Bio je to fotorealističan film i uloga. Danas, srećom, imam veću moć zamišljaja. I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom.

Terrence McDonagh još je jedan mračan lik u vašem opusu. Je li vam teško ostaviti na setu takve likove koje glumite i ne povesti ih sa sobom kući?

Nekoć mi je bilo teško odvojiti poslovno i privatno. Bio bih cijeli dan u ulozi. Sada je situacija drukčija. Imam obitelj i likove ostavljam na setu. Zapravo, likovi su mi poput radnog odijela. Svakog jutra oblačim to odijelo i skidam ga kad dođem kući.

 Marko Njegić i Nicolas Cage nakon ćakule u klubu “Nastro Azzuro”
Koliko ste se promijenili nakon što ste postali otac?

Do prije četiri godine moglo bi se reći da sam bio sebičan, anarhističan. Otkad mi se rodio sin, postao sam oprezniji, prestao sam pušiti i počeo vezivati pojas u vožnji.

Gledate li s obitelji svoje filmove poput “Nacionalnog blaga“?

Ne forsiram to. Televizija nam u kući uglavnom nije uključena. Nastojim im omogućiti normalan život, koliko već mogu.

Smatrate li da ste sve rekli kao glumac? Biste li se jednoga dana u potpunosti mogli okrenuti slikarstvu i filozofiji?

Imam još nekoliko stvari reći. Nisam gotov. No, zašto ne? Jednoga dana kad završim, mislim da bih mogao.

Žanrovi u tri čina

Nicolasa Cagea žanrovi “okupiraju u tri čina“. Najviše voli drame i akcije kojima je posvetio više od tri čina, dok komedije ne preferira zato što mu nije smiješno ono što drugima jest.

Sad osjeća da bi trebao snimati više SF-ova, poput “Proročanstava“, jer smatra da u njima može naći mjesta za sebe, a i umorio se od filmova u kojima puca na ljude.

Veze s Patricijom Arquette, Umom Thurman...

Svoju nekonvencionalnost Nicolas Cage je demonstrirao na primjeru prošnje glumice Patricije Arquette. Pred kraj dana kad su se upoznali, bilo je to početkom osamdesetih, Cage ju je zaprosio. Patriciji je, jasno, to bilo čudno, ali preuzela je “igru“ i stvorila listu zahtjeva koje je trebao ispuniti da je osvoji. Kad je Cage listu počeo polako kompletirati, Patricia se preplašila i otad ga izbjegavala.

Ipak, kad su se sreli opet mnogo godina kasnije, susret je završio brakom, koji nije dugo trajao. Cage je, inače, bio oženjen i s Lisom Marie Presley, a u ranim dvadesetima hodao je s Umom Thurman. Od 2004. godione u iznenađujuće je stabilnome braku s bivšom konobaricom Alice Kim Cage.

Prijateljstvo s Johnnyjem Deppom

Tko zna bismo li danas gledali Johnnyja Deppa na filmu da nije bilo Nicolasa Cagea. U mladosti su Cage i Depp bili jako dobri prijatelji. Johnny je tada bio gitarist sa Floride i nije mu ni na kraj pameti bilo da će postati glumac.

Dvojac je međusobno izazivao jedan drugog i radio sitne nepodopštine. Visjeli su, primjerice, sa krovova šoping centra sve dok ih nije uhvatila policija. Glumački talent u Deppu prepoznao je upravo Cage, i to nakon samo jedne igre “Monopola“(!). Poslao ga je svom agentu i nesebično mu osigurao prvi posao.

Večera za pet

Strast za “metodskom“ glumom Nicolas Cage je pokazao 1988. godine kad je pojeo pravog pravcatog žohara u filmu “Poljubac vampira“. Trebala su mu tri pokušaja da snimi scenu.

Svaki mišić u Cageovu tijelu nije želio to napraviti, ali na kraju ga je ipak svejedno smazao i potom dezinficirao usta čistom votkom.

Veliki radoholičar

Bez sumnje, Nicolas Cage je jedan od najvećih radoholičara u Hollywoodu, kadar snimiti tri i više filmova godišnje. Evo, samo za 2010. ima najavljena četiri: “Kick Ass“, “Season of the Witch“, “Sorcerer’s Apprentice“ i “Drive Angry“.

Kad mu neki to spočitavaju, kažu da radi puno, on će im odgovoriti da je kreativan, povući paralelu s H.G. Wellsom koji je napisao tonu knjiga i pitati “Jesu li ljudi njemu rekli da stane?“.

[jcfields] => Array ( ) [event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>




Briljirao je u “Šibicarima” Ridleyja Scotta

“Nacionalno blago 2”; očekuje se i trojka

“Adaptacija” i - još jedna nominacija


Sa Evom Mendes u “Bad Lieutenantu”

Partnerica u akcijskom spektaklu “Next” bila mu je superzgodna Jessica Biel

“Gospodar rata” ponajbolji je Cageov film u novome mileniju

Sa Evom Mendes glumio je i u “Ghost Rideru”; nastavak upitan




Ljubovao je s Meg Ryan u “Gradu anđela”

Najimpresivniji akcijski film u karijeri Nicolasa Cagea definitivno je “Čovjek bez lica”

David Lynch (“Divlji u srcu”) nazvao ga je “jazzerom glume”



Osvojio je Oscara za “Leaving Las Vegas”

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/sd-plus/reflektor/nicolas-cage-trijezan-sam-igrao-ovisnika-o-opijatima-68616 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=71c242d22c75130cf4a7fa68fd3561e20763d277 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=Nicolas+Cage%3A+Trijezan+sam+igrao+ovisnika+o+opijatima&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fsd-plus%2Freflektor%2Fnicolas-cage-trijezan-sam-igrao-ovisnika-o-opijatima-68616 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fsd-plus%2Freflektor%2Fnicolas-cage-trijezan-sam-igrao-ovisnika-o-opijatima-68616 )
Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 1 [name] => Subtitle [value] => I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 1 [alias] => Subtitle ) [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => HOLLYWOODSKA MEGAZVIJEZDA I OSCAROM NAGRAĐENI GLUMAC POLUČIO JE JOŠ JEDNU   ODLIČNU ULOGU U  FILMU “BAD LIEUTENANT” KOJI JE PRETPREMIJERNO PRIKAZAN U VENECIJI [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
ReflektorHOLLYWOODSKA MEGAZVIJEZDA I OSCAROM NAGRAĐENI GLUMAC POLUČIO JE JOŠ JEDNU   ODLIČNU ULOGU U  FILMU “BAD LIEUTENANT” KOJI JE PRETPREMIJERNO PRIKAZAN U VENECIJI

Nicolas Cage: Trijezan sam igrao ovisnika o opijatima

Piše PSD.
24. rujna 2009. - 12:33
I ponosan sam na to. Ponosan sam što sam igrao narkoovisnika, a da pritom sam nisam ovisio ni o čemu. Droge su ionako načinile svijet manje sretnim mjestom

 Nicolas Cage
Gledao je Nicholas Kim Coppola (r. 1964.) kao klinac Jamesa Deana, Charlesa Bronsona, Seana Conneryja, Clinta Eastwooda i Brucea Leeja. Gledao i ubrzo shvatio što je to magija filma. Želio je doslovce ući u ekran kad je navedene vidio na djelu. Išao je u školu i zamišljao putem kako će ga kamera snimati kao njih, ne znajući da će ga godinama kasnije, 1997., onako kršnog i visokog (187 cm), Simon West i John Woo još akcijskije kadrirati u “Con...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. svibanj 2024 10:12