StoryEditorOCM
Showbiznovi svjetski uspjeh

2Cellos u reklami koju je vidjelo 20 milijuna Amerikanaca

Piše PSD.
12. listopada 2015. - 12:05
Proslavljeni američki TV producent hrvatskih korijena Peter Radovich na sam Dan hrvatske nezavisnosti u svom TV show-u Thursday Night Football na CBS-u predstavio je hrvatski čelistički dvojac 2Cellos.

Poput velikih svjetskih zvijezda imali su se prilike predstaviti Americi u uvodnom dijelu show-a koji na zanimljiv i atraktivan način najavljuje početak tjedne utakmice, proteklog četvrtka veliki dvoboj između Colts-a iz Indianapolisa i Texans-a iz Houstona. Show je gledalo više od 20 milijuna Amerikanaca.

- Dosad sam u karijeri imao bezbrojna prekrasna iskustva, ali snimanje najavnog spota za Ligu američkog nogometa, koji je vidjelo 20 milijuna Amerikanaca, a u kojem su nastupili hrvatski glazbenici, i zapravo je prikazan na hrvatski Dan neovisnosti, što se dogodilo potpuno...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. svibanj 2024 08:05