StoryEditorOCM

Tko luđi, njemu kupci: "The ćevap" i "Join(t)" za penziće i osnovce

Piše PSD.
17. veljače 2009. - 14:04

Recesiji i padu prometa uslijed smanjene kupovne moći građana trgovci nastoje doskočiti kako znaju. Primjeri iz metropole pokazuju da su neki od njih u smišljanju nove marketniške strategije svoje moždane vijuge pomalo... prenapregli.

Vlasnik kioska u Trnskom, u Novom Zagrebu, svojoj je pečanjarnici nadjenuo naziv "The ćevap" (što pomalo podsjeća na misteriozni "Off Čein", s jadranske magistrale).

Nakon The ćevapa, najbolje opalit jedan... join(t) / Damjan Tadić / Cropix

Drugi je ugostitelj, pak, u svom kafiću u Laginjinoj ulici, smještenom nedaleko osnovne škole i Doma zdravlja Medveščak, počeo prodavati energetski napitak zanimljivog naziva "Join". "Zaboravljeno " T nadomješta jasno vidljiv list...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2024 03:31