stdClass Object ( [id] => 635476 [title] => 'Osjećajni su, ali se trude to prikriti!': psiholozi protumačili zašto posebno volimo određene boje, provjerite slažu li se s vašom vlastitom slikom o sebi [alias] => osjecajni-su-ali-se-trude-to-prikriti-psiholozi-protumacili-zasto-posebno-volimo-odredene-boje-provjerite-slazu-li-se-s-vasom-vlastitom-slikom-o-sebi [catid] => 264 [published] => 1 [introtext] => [fulltext] =>

Ljudsko oko prepoznaje na tisuće različitih boja, a svaka od njih ostavlja određeni dojam i atmosferu. Čak i kada imamo bogat izbor, uglavnom se odlučujemo za jednu, ili nekolicinu naših omiljenih boja u čijim nijansama je često i odjeća koju nosimo.

- U nekim bojama osjećate se najudobnije i imate najviše samopouzdanja. Upravo ta boja vjerojatno opisuje i vaš karakter - kaže stilist i autor knjige "Obojite svoj stil" David Zyla.

Portal Brightside istražio je kako pojedine boje utječu na ljude oko nas i što govore o našem karakteru.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Trine Brunsvig (@trinebrunsvig) on

Crna 

- U crnom će vas ljudi shvaćati ozbiljno - kaže stilistkinja Karen Haller. 

U psihologiji, crna boja je pokazatelj prestiža, moći, ozbiljnosti i inteligencije. Zato je na brojnim univerzitetima akademska odora upravo te boje. 

Ljudi koji najviše vole nositi crno su ambiciozni, pouzdani, ali i osjetljivi. U pravilu su osjećajne osobe, ali to pokušavaju prikriti.

Crna boja pomaže im da preusmjere pažnju okoline sa svog izgleda na osobnost jer su im unutarnje osobine najvažnije.

Smeđa

Smeđa je boja zemlje, boja pouzdanog, jakog i stabilnog. Tako drugi percipiraju ljude koji često nose smeđu i njene nijanse.

Ljudi koji vole nositi smeđu boju pomalo su konzervativni, poštuju starije i u svemu traže mir, stabilnost i snagu. Djevojka u smeđoj haljini ili muškarac u smeđoj jakni odaju dojam pouzdane, inteligentne i racionalne osobe.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Inspiring Colors (@inspiring_colors_) on

Plava

- Plava je najbolji odabir boje za odijelo kada idete na intervju za posao jer odiše samopouzdanjem. Stoga su mnoge radne uniforme ili poslovna odijela te boje - kaže novinarka i psihologinja Lisa Johnson Mandell.

Znanstvenici sa sveučilišta British Columbia proveli su istraživanje o utjecajima boja i otkrili su da tamnije nijanse plave imaju umirujući učinak.

Ljudi obično poistovjećuju plavu boju s inteligencijom, povjerenjem, učinkovitošću i smirenošću.

Plave nijanse odjeće često biraju ljubazni, simpatični, uljudni i ponekad sramežljivi ljudi.

Psiholozi kažu da bi osobe koje vole plavu mogle postati divni roditelji, a obično je riječ o uzornim radnicima. Ovi ljudi u svaku sredinu donose mir. 

Zelena

Znanstvenici sa Sveučilišta u Amsterdamu kažu da zelena boja održava nivo dobrog raspoloženja kod osobe koja ju nosi, ali i kod onih s kojima ta osoba dolazi u susret.

- Zelena je ugodna, a to njezino svojstvo povezuje se iz njene sličnosti s prirodom, što automatski kod čovjeka izaziva mir - kaže  Leatrice Eiseman, autorica knjige "Život u bojama".

Oni koji rado biraju zelenu, vode aktivan život, uglavnom su financijski stabilni. Također su brižni, ljubazni i mekog srca.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ALYCE Paris (@alyceparis) on

Ljubičasta

U prošlosti je ljubičasta bila znak plemstva, a predstavljala je sofisticiranost, bogatstvo i luksuz. Poznato je da je Kleopatra obožavala tu boju. U to vrijeme, samo su bogati mogli priuštiti sebi da oblaže ljubičasto.

Danas ova boja ukazuje na kreativnost, pronicljivost i ljubav prema umjetnosti.

Danas ljubičasta boja koja se nosi u odjeći ukazuje na kreativnost, uvid i ljubav prema umjetnosti.

Prema riječima stručnjaka, ljudi koji nose ljubičastu boju su emotivni i osjetljivi. Sanjivi su, strastveni i mistični. Poznati su po nepredvidivosti.

Crvena

- Crvena je boja strasti i snage. Ako želite nekoga uvjeriti u nešto ili impresionirati, trebate obući nešto crveno - kaže Kenny Frimpong, menadžer jednog brenda talijanske muške odjeće.

Sve nijanse crvene privlače pažnju drugih na osobu koja ih nosi. Ljude asocira na energiju, pokret i uzbuđenje. Psiholozi sa Sveučilišta u Rochesteru otkrili su da muškarce više privlače žene koje preferiraju nijanse crvene.

- Crvena je stimulans za muškarce - kaže Abby Calisch, profesorica psihologije na Medicinskom fakultetu u istočnoj Virginiji u Norfolku u Virginiji.

Oni koji često nose crveno su lucidni i blago egocentrični.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Daily Outfit Reposts (@dailyfashion2019) on

Žuta

Ovo je boja sreće, sunca i smijeha. Studije pokazuju da povećava proizvodnju serotonina, ubrzava metabolizam i podiže raspoloženje. Osim toga, žuto povećava koncentraciju i pažnju, pa se često koristi na panoima, oglasnim mjestima, putokazima i uličnim linijama.

Stručnjaci kažu da nijanse žute u odjeći često koriste aktivni, kreativni i ovisni ljudi. Oni su sanjari i avanturisti, spremni za istraživanje i osvajanje.

Bijela

Simbol je slobode, čistoće, nevinosti i jednostavnosti. Često ljudi odlučuju kupiti nešto bijele boje kad počinju nešto novo u životu ili ulaze u neko novo životno poglavlje.

Bijela boja privlači ljude koji vole slobodu i koji na život gledaju optimistično. Ti su ljudi vrlo uredni i organizirani u svemu što rade, vole nove početke i teže savršenstvu. Općenito, bijelu boju mogu nositi različite vrste osobnosti. To je neutralna boja, koja rijetko odbija druge.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Outfitglamdetails (@outfitglamdetails) on

Ružičasta

Boja koju obožavaju djevojčice, a u nju su odjevene i Barbie lutke. Za zrelije se preporučuju nježnije nijanse ružičaste jer predstavljaju krajnju ženstvenost.

Nježno ružičasta se smatra mirnom, toplom i ženstvenom te je jedan od najmoćnijih sedativa. Stoga su u nekim zatvorima zidovi obojeni nijansama te boje kako bi se agrerija držala pod kontrolom.

Prema mišljenju psihologa, ljudi koji vole ružičasto su romantični, optimistični i pravedni. U pravilu su to ljudi koji cijene dobrotu iznad svega ostalog.

Narančasta

Topla je, vesela, atraktivna i kreativna boja. 

Oni koji vole nositi narančastu su optimistični, energični, veseli i željni su promjena. Mogu biti ambiciozni i oprezni.

Kao što stilisti vole reći, siva je boja ravnoteže, nije ni tamna ni svijetla. Ako osoba ima puno sive odjeće, to obično znači da želi ostati nevidljiva.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 8 (@gizemturgutoglu) on

Siva

Siva boja i sve njene nijanse simbol su spokoja i zrelosti. Mnogi muškarci srednjih godina nose siva odijela, dok žene starije dobi nose sive haljine.

Budući da je ovo neutralna boja, izuzetno je teško okarakterizirati osobu koja je preferira. Može biti riječ o osobi koja se pod saku cijenu pridržava pravila u tišini, kao i o emotivnoj i razboritoj osobi.

Ali u većini slučajeva osoba koja favorizira sivo je netko tko ne voli privlačiti pažnju i pokušava ostati neutralan.

[video] => [gallery] => [extra_fields] => Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => UVIJEK VJERNI [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [extra_fields_search] => * [created] => 2019-11-28 11:31:41 [created_by] => 39370 [created_by_alias] => I. P. [checked_out] => 0 [checked_out_time] => 0000-00-00 00:00:00 [modified] => 2019-12-06 20:25:32 [modified_by] => 0 [publish_up] => 2019-12-06 19:19:00 [publish_down] => 0000-00-00 00:00:00 [trash] => 0 [access] => 1 [ordering] => 0 [featured] => 0 [featured_ordering] => 0 [image_caption] => [image_credits] => [video_caption] => [video_credits] => [hits] => 121 [params] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( [enable_css] => 1 [jQueryHandling] => 1.8remote [backendJQueryHandling] => remote [userName] => 1 [userImage] => 1 [userDescription] => 1 [userURL] => 1 [userEmail] => 0 [userFeedLink] => 1 [userFeedIcon] => 1 [userItemCount] => 30 [userItemTitle] => 1 [userItemTitleLinked] => 1 [userItemDateCreated] => 1 [userItemImage] => 1 [userItemIntroText] => 1 [userItemCategory] => 1 [userItemTags] => 1 [userItemCommentsAnchor] => 1 [userItemReadMore] => 1 [userItemOCMPlugins] => 1 [authorsListLimit] => 61 [tagItemCount] => 61 [tagItemTitle] => 1 [tagItemTitleLinked] => 1 [tagItemDateCreated] => 1 [tagItemImage] => 1 [tagItemIntroText] => 1 [tagItemCategory] => 1 [tagItemReadMore] => 1 [tagItemExtraFields] => 1 [tagOrdering] => [tagFeedLink] => 1 [tagFeedIcon] => 1 [genericItemCount] => 61 [genericItemTitle] => 1 [genericItemTitleLinked] => 1 [genericItemDateCreated] => 1 [genericItemImage] => 1 [genericItemIntroText] => 1 [genericItemCategory] => 1 [genericItemReadMore] => 1 [genericItemExtraFields] => 1 [genericFeedLink] => 1 [genericFeedIcon] => 1 [instantArticlesLimit] => 100 [instantArticlesExtraField] => 87 [instantArticlesExtraFieldON] => 2 [instantArticlesCategoriesChildren] => 0 [instantArticlesTitle] => [instantArticlesDescription] => [mainTagCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 396 [2] => 383 [3] => 424 [4] => 250 [5] => 251 [6] => 452 [7] => 252 [8] => 477 [9] => 253 [10] => 254 [11] => 255 [12] => 483 [13] => 256 [14] => 300 [15] => 257 [16] => 258 [17] => 260 ) [relatedItemsCategoriesChildren] => 1 [mobileJsonCustomHomepage] => 0 [mobileJsonQuoteModule] => 0 [mobileJsonWeatherModule] => 0 [mobileJsonLimit] => [mobileJsonObituary] => 0 [mobileApi2Enabled] => 1 [mobileApi2UserAgent] => OCM Mobile Articles [mobileApi2ImagePrefix] => h [mobileApi2ImageSuffix] => 1280 [mobileApi2DefaultAuthorImage] => /images/jpgs/user_face.jpg [mobileApi2TagLimit] => 50 [mobileApi2TagOrdering] => publishUp [mobileApi2TagCategories] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategories0] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 101 [mobileApi2TagExcludeCategories] => Array ( [0] => 318 [1] => 323 [2] => 301 [3] => 406 [4] => 417 ) ) [mobileApi2TagCategories1] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 328 ) [mobileApi2TagCategories2] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 329 ) [mobileApi2TagCategories3] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 327 ) [mobileApi2TagCategories4] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 478 ) [mobileApi2TagCategories5] => stdClass Object ( [mobileApi2TagCategoriesMenuitem] => 494 ) ) [mobileApi2TagsSearchLimit] => 200 [mainFeedCategories] => Array ( [0] => 240 ) [feedLimit] => 50 [mostPopularFeedLimit] => 20 [feedItemImage] => 0 [feedImgSize] => S [feedItemIntroText] => 0 [feedTextWordLimit] => [feedItemFullText] => 1 [feedTextCharacterLimit] => 300 [feedItemSubtitle] => 1 [feedItemAuthor] => 0 [feedTtl] => 60 [feedDescription] => RSS feeds for Slobodna Dalmacija [feedItemTags] => 0 [feedItemVideo] => 0 [feedItemGallery] => 0 [feedItemAttachments] => 0 [feedBogusEmail] => [feedTopModules] => Array ( [0] => 105 ) [feedTopFbExcludeCategories] => Array ( [0] => 243 [1] => 353 [2] => 333 ) [introTextCleanup] => 0 [introTextCleanupExcludeTags] => [introTextCleanupTagAttr] => [fullTextCleanup] => 0 [fullTextCleanupExcludeTags] => [fullTextCleanupTagAttr] => [xssFiltering] => 0 [linkPopupWidth] => 900 [linkPopupHeight] => 600 [imagesQuality] => 100 [itemImageXS] => 100 [itemImageS] => 200 [itemImageM] => 400 [itemImageL] => 600 [itemImageXL] => 900 [itemImageGeneric] => 300 [catImageWidth] => 100 [catImageDefault] => 1 [userImageWidth] => 100 [userImageDefault] => 1 [commenterImgWidth] => 48 [onlineImageEditor] => sumopaint [imageTimestamp] => 0 [imageMemoryLimit] => [socialButtonCode] => [twitterUsername] => [facebookMetatags] => 1 [facebookImage] => Medium [comments] => 1 [commentsOrdering] => DESC [commentsLimit] => 10 [commentsFormPosition] => below [commentsPublishing] => 0 [commentsReporting] => 2 [commentsReportRecipient] => [inlineCommentsModeration] => 0 [gravatar] => 1 [antispam] => 0 [recaptchaForRegistered] => 1 [akismetForRegistered] => 1 [commentsFormNotes] => 1 [commentsFormNotesText] => [frontendEditing] => 1 [showImageTab] => 1 [showImageGalleryTab] => 1 [showVideoTab] => 1 [showExtraFieldsTab] => 1 [showAttachmentsTab] => 1 [showOCMPlugins] => 1 [sideBarDisplayFrontend] => 0 [staticURL] => https://static.slobodnadalmacija.hr [siteURL] => https://slobodnadalmacija.hr [sseHost] => sse.slobodnadalmacija.hr [lockingArticlesCategories] => Array ( [0] => 119 [1] => 424 [2] => 250 [3] => 251 [4] => 452 [5] => 252 [6] => 477 [7] => 253 [8] => 254 [9] => 255 [10] => 483 [11] => 256 [12] => 257 [13] => 258 [14] => 260 ) [lockingArticlesUnit] => YEAR [lockingArticlesQuantity] => 1 [photoGalleryExtraField] => 63 [photoGalleryExtraFieldON] => 2 [videoGalleryExtraField] => 67 [videoGalleryExtraFieldON] => 2 [tickerModules] => Array ( [0] => 408 [1] => 409 ) [gaEmail] => [mergeEditors] => 1 [sideBarDisplay] => 1 [attachmentsFolder] => [hideImportButton] => 0 [googleSearch] => 0 [googleSearchContainer] => ocmGoogleSearchContainer [OCMUserProfile] => 1 [OCMUserGroup] => 4 [redirect] => 101 [adminSearch] => simple [cookieDomain] => [gatherStatistics] => 1 [article_preview_ocm_category_id] => [taggingSystem] => 1 [lockTags] => 0 [showTagFilter] => 0 [ocmTagNorm] => 0 [ocmTagNormCase] => lower [ocmTagNormAdditionalReplacements] => [recaptcha_public_key] => marko_margeta [recaptcha_private_key] => zoey2013 [recaptcha_theme] => clean [recaptchaV2] => 1 [recaptchaOnRegistration] => 0 [akismetApiKey] => [stopForumSpam] => 0 [stopForumSpamApiKey] => [showItemsCounterAdmin] => 1 [showChildCatItems] => 1 [disableCompactOrdering] => 0 [metaDescLimit] => 150 [enforceSEFReplacements] => 0 [SEFReplacements] => À|A, Á|A, Â|A, Ã|A, Ä|A, Å|A, à|a, á|a, â|a, ã|a, ä|a, å|a, Ā|A, ā|a, Ă|A, ă|a, Ą|A, ą|a, Ç|C, ç|c, Ć|C, ć|c, Ĉ|C, ĉ|c, Ċ|C, ċ|c, Č|C, č|c, Ð|D, ð|d, Ď|D, ď|d, Đ|D, đ|d, È|E, É|E, Ê|E, Ë|E, è|e, é|e, ê|e, ë|e, Ē|E, ē|e, Ĕ|E, ĕ|e, Ė|E, ė|e, Ę|E, ę|e, Ě|E, ě|e, Ĝ|G, ĝ|g, Ğ|G, ğ|g, Ġ|G, ġ|g, Ģ|G, ģ|g, Ĥ|H, ĥ|h, Ħ|H, ħ|h, Ì|I, Í|I, Î|I, Ï|I, ì|i, í|i, î|i, ï|i, Ĩ|I, ĩ|i, Ī|I, ī|i, Ĭ|I, ĭ|i, Į|I, į|i, İ|I, ı|i, Ĵ|J, ĵ|j, Ķ|K, ķ|k, ĸ|k, Ĺ|L, ĺ|l, Ļ|L, ļ|l, Ľ|L, ľ|l, Ŀ|L, ŀ|l, Ł|L, ł|l, Ñ|N, ñ|n, Ń|N, ń|n, Ņ|N, ņ|n, Ň|N, ň|n, ʼn|n, Ŋ|N, ŋ|n, Ò|O, Ó|O, Ô|O, Õ|O, Ö|O, Ø|O, ò|o, ó|o, ô|o, õ|o, ö|o, ø|o, Ō|O, ō|o, Ŏ|O, ŏ|o, Ő|O, ő|o, Ŕ|R, ŕ|r, Ŗ|R, ŗ|r, Ř|R, ř|r, Ś|S, ś|s, Ŝ|S, ŝ|s, Ş|S, ş|s, Š|S, š|s, ſ|s, Ţ|T, ţ|t, Ť|T, ť|t, Ŧ|T, ŧ|t, Ù|U, Ú|U, Û|U, Ü|U, ù|u, ú|u, û|u, ü|u, Ũ|U, ũ|u, Ū|U, ū|u, Ŭ|U, ŭ|u, Ů|U, ů|u, Ű|U, ű|u, Ų|U, ų|u, Ŵ|W, ŵ|w, Ý|Y, ý|y, ÿ|y, Ŷ|Y, ŷ|y, Ÿ|Y, Ź|Z, ź|z, Ż|Z, ż|z, Ž|Z, ž|z, α|a, β|b, γ|g, δ|d, ε|e, ζ|z, η|h, θ|th, ι|i, κ|k, λ|l, μ|m, ν|n, ξ|x, ο|o, π|p, ρ|r, σ|s, τ|t, υ|y, φ|f, χ|ch, ψ|ps, ω|w, Α|A, Β|B, Γ|G, Δ|D, Ε|E, Ζ|Z, Η|H, Θ|Th, Ι|I, Κ|K, Λ|L, Μ|M, Ξ|X, Ο|O, Π|P, Ρ|R, Σ|S, Τ|T, Υ|Y, Φ|F, Χ|Ch, Ψ|Ps, Ω|W, ά|a, έ|e, ή|h, ί|i, ό|o, ύ|y, ώ|w, Ά|A, Έ|E, Ή|H, Ί|I, Ό|O, Ύ|Y, Ώ|W, ϊ|i, ΐ|i, ϋ|y, ς|s, А|A, Ӑ|A, Ӓ|A, Ә|E, Ӛ|E, Ӕ|E, Б|B, В|V, Г|G, Ґ|G, Ѓ|G, Ғ|G, Ӷ|G, y|Y, Д|D, Е|E, Ѐ|E, Ё|YO, Ӗ|E, Ҽ|E, Ҿ|E, Є|YE, Ж|ZH, Ӂ|DZH, Җ|ZH, Ӝ|DZH, З|Z, Ҙ|Z, Ӟ|DZ, Ӡ|DZ, Ѕ|DZ, И|I, Ѝ|I, Ӥ|I, Ӣ|I, І|I, Ї|JI, Ӏ|I, Й|Y, Ҋ|Y, Ј|J, К|K, Қ|Q, Ҟ|Q, Ҡ|K, Ӄ|Q, Ҝ|K, Л|L, Ӆ|L, Љ|L, М|M, Ӎ|M, Н|N, Ӊ|N, Ң|N, Ӈ|N, Ҥ|N, Њ|N, О|O, Ӧ|O, Ө|O, Ӫ|O, Ҩ|O, П|P, Ҧ|PF, Р|P, Ҏ|P, С|S, Ҫ|S, Т|T, Ҭ|TH, Ћ|T, Ќ|K, У|U, Ў|U, Ӳ|U, Ӱ|U, Ӯ|U, Ү|U, Ұ|U, Ф|F, Х|H, Ҳ|H, Һ|H, Ц|TS, Ҵ|TS, Ч|CH, Ӵ|CH, Ҷ|CH, Ӌ|CH, Ҹ|CH, Џ|DZ, Ш|SH, Щ|SHT, Ъ|A, Ы|Y, Ӹ|Y, Ь|Y, Ҍ|Y, Э|E, Ӭ|E, Ю|YU, Я|YA, а|a, ӑ|a, ӓ|a, ә|e, ӛ|e, ӕ|e, б|b, в|v, г|g, ґ|g, ѓ|g, ғ|g, ӷ|g, y|y, д|d, е|e, ѐ|e, ё|yo, ӗ|e, ҽ|e, ҿ|e, є|ye, ж|zh, ӂ|dzh, җ|zh, ӝ|dzh, з|z, ҙ|z, ӟ|dz, ӡ|dz, ѕ|dz, и|i, ѝ|i, ӥ|i, ӣ|i, і|i, ї|ji, Ӏ|i, й|y, ҋ|y, ј|j, к|k, қ|q, ҟ|q, ҡ|k, ӄ|q, ҝ|k, л|l, ӆ|l, љ|l, м|m, ӎ|m, н|n, ӊ|n, ң|n, ӈ|n, ҥ|n, њ|n, о|o, ӧ|o, ө|o, ӫ|o, ҩ|o, п|p, ҧ|pf, р|p, ҏ|p, с|s, ҫ|s, т|t, ҭ|th, ћ|t, ќ|k, у|u, ў|u, ӳ|u, ӱ|u, ӯ|u, ү|u, ұ|u, ф|f, х|h, ҳ|h, һ|h, ц|ts, ҵ|ts, ч|ch, ӵ|ch, ҷ|ch, ӌ|ch, ҹ|ch, џ|dz, ш|sh, щ|sht, ъ|a, ы|y, ӹ|y, ь|y, ҍ|y, э|e, ӭ|e, ю|yu, я|ya [ocmSef] => 0 [ocmSefLabelCat] => content [ocmSefLabelTag] => tag [ocmSefLabelUser] => author [ocmSefLabelSearch] => search [ocmSefLabelDate] => date [ocmSefLabelItem] => 0 [ocmSefLabelItemCustomPrefix] => [ocmSefInsertItemId] => 1 [ocmSefItemIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseItemTitleAlias] => 1 [ocmSefInsertCatId] => 1 [ocmSefCatIdTitleAliasSep] => dash [ocmSefUseCatTitleAlias] => 1 [show_page_heading] => 0 [categories] => Array ( [0] => 264 ) [exclude_from_group_by_subcategories] => 0 [menu-anchor_css] => nav__link [menu_text] => 1 [menu_show] => 1 [menu-meta_description] => Najnovija događanja i savjeti za kvalitetan život [menu-meta_keywords] => vijesti, zanimljivosti, savjeti, showbiz, trend, društvena mreža, život, zdravlje, moda, ljepota, putovanja, tehnologija, gastro, dom, obitelj, karijera, viral [secure] => 0 [page_title] => Život [page_description] => SiteMeta Description [page_rights] => [robots] => [inheritFrom] => 0 [num_leading_items] => 2 [num_leading_columns] => 1 [leadingImgSize] => Large [num_primary_items] => 4 [num_primary_columns] => 2 [primaryImgSize] => Medium [num_secondary_items] => 4 [num_secondary_columns] => 1 [secondaryImgSize] => Small [num_links] => 4 [num_links_columns] => 1 [linksImgSize] => XSmall [catCatalogMode] => 0 [catFeaturedItems] => 1 [catOrdering] => publishUp [catPagination] => 2 [catPaginationResults] => 1 [catTitle] => 1 [catTitleItemCounter] => 1 [catDescription] => 1 [catImage] => 1 [catFeedLink] => 0 [catFeedIcon] => 0 [subCategories] => 1 [subCatColumns] => 2 [subCatTitle] => 1 [subCatTitleItemCounter] => 1 [subCatDescription] => 1 [subCatImage] => 1 [catItemTitle] => 1 [catItemTitleLinked] => 1 [catItemFeaturedNotice] => 0 [catItemAuthor] => 1 [catItemDateCreated] => 1 [catItemRating] => 0 [catItemImage] => 1 [catItemIntroText] => 1 [catItemExtraFields] => 0 [catItemHits] => 0 [catItemCategory] => 1 [catItemTags] => 1 [catItemAttachments] => 0 [catItemAttachmentsCounter] => 0 [catItemVideo] => 0 [catItemVideoAutoPlay] => 0 [catItemImageGallery] => 0 [catItemDateModified] => 0 [catItemReadMore] => 1 [catItemCommentsAnchor] => 1 [catItemOCMPlugins] => 1 [itemDateCreated] => 1 [itemTitle] => 1 [itemFeaturedNotice] => 1 [itemAuthor] => 1 [itemFontResizer] => 1 [itemPrintButton] => 0 [itemEmailButton] => 1 [itemSocialButton] => 1 [itemVideoAnchor] => 1 [itemImageGalleryAnchor] => 1 [itemCommentsAnchor] => 1 [itemRating] => 0 [itemImage] => 1 [itemImgSize] => Large [itemImageMainCaption] => 1 [itemImageMainCredits] => 1 [itemIntroText] => 0 [itemFullText] => 1 [itemExtraFields] => 1 [itemDateModified] => 1 [itemHits] => 0 [itemCategory] => 0 [itemTags] => 1 [itemAttachments] => 1 [itemAttachmentsCounter] => 1 [itemVideo] => 1 [itemVideoAutoPlay] => 0 [itemVideoCaption] => 1 [itemVideoCredits] => 1 [itemImageGallery] => 0 [itemNavigation] => 0 [itemComments] => 1 [itemTwitterButton] => 1 [itemFacebookButton] => 1 [itemGooglePlusOneButton] => 1 [itemAuthorBlock] => 0 [itemAuthorImage] => 0 [itemAuthorDescription] => 0 [itemAuthorURL] => 0 [itemAuthorEmail] => 0 [itemAuthorLatest] => 0 [itemAuthorLatestLimit] => 5 [itemRelated] => 1 [itemRelatedLimit] => 2 [itemRelatedTitle] => 1 [itemRelatedCategory] => 1 [itemRelatedImageSize] => Medium [itemRelatedIntrotext] => 0 [itemRelatedFulltext] => 0 [itemRelatedAuthor] => 0 [itemRelatedMedia] => 1 [itemRelatedImageGallery] => 1 [itemOCMPlugins] => 1 [recaptcha] => ) [initialized:protected] => 1 [separator] => . ) [metadesc] => [metadata] => robots= author= [metakey] => [plugins] => { "is_import_from_dnn": true, "incptvocmimagegalleryIGParameters": "default", "incptvocmimagegalleryocmIGposition": "OcmAfterDisplayContent", "incptvocmimagegalleryocmIGtheme": "CameraSlideshow", "incptvocmimagegalleryImages": [ "/Portals/0/Images/2019/11/28/SD Portal/12270716.jpg" ], "incptvocmimagegalleryImageTitles": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageDescriptions": [ "" ], "incptvocmimagegalleryImageFocus": [ "50:50" ], "incptvocmimagegalleryImageDimensions": [ { "size0": "1920x1282" } ] } [language] => * [multi_author] => 0 [type_id] => 0 [category] => TableOCMCategory Object ( [id] => 264 [name] => Život [alias] => zivot [description] => [parent] => 254 [extraFieldsGroup] => 9 [published] => 1 [image] => [access] => 1 [ordering] => 3 [params] => {"inheritFrom":"254","catMetaDesc":"","catMetaKey":"","catMetaRobots":"","catMetaAuthor":"","theme":"","num_leading_items":"2","num_leading_columns":"1","leadingImgSize":"Large","num_primary_items":"4","num_primary_columns":"2","primaryImgSize":"Medium","num_secondary_items":"4","num_secondary_columns":"1","secondaryImgSize":"Small","num_links":"4","num_links_columns":"1","linksImgSize":"XSmall","catCatalogMode":"0","catFeaturedItems":"1","catOrdering":"publishUp","catPagination":"2","catPaginationResults":"1","catTitle":"1","catTitleItemCounter":"1","catDescription":"1","catImage":"1","catFeedLink":"0","catFeedIcon":"0","subCategories":"1","subCatColumns":"2","subCatOrdering":"","subCatTitle":"1","subCatTitleItemCounter":"1","subCatDescription":"1","subCatImage":"1","itemImageXS":"","itemImageS":"","itemImageM":"","itemImageL":"","itemImageXL":"","catItemTitle":"1","catItemTitleLinked":"1","catItemFeaturedNotice":"0","catItemAuthor":"1","catItemDateCreated":"1","catItemRating":"0","catItemImage":"1","catItemIntroText":"1","catItemIntroTextWordLimit":"","catItemExtraFields":"0","catItemHits":"0","catItemCategory":"1","catItemTags":"1","catItemAttachments":"0","catItemAttachmentsCounter":"0","catItemVideo":"0","catItemVideoWidth":"","catItemVideoHeight":"","catItemAudioWidth":"","catItemAudioHeight":"","catItemVideoAutoPlay":"0","catItemImageGallery":"0","catItemImageGalleryWidth":"","catItemImageGalleryHeight":"","catItemDateModified":"0","catItemReadMore":"1","catItemCommentsAnchor":"1","catItemOCMPlugins":"1","itemDateCreated":"1","itemTitle":"1","itemFeaturedNotice":"1","itemAuthor":"1","itemFontResizer":"1","itemPrintButton":"0","itemEmailButton":"1","itemSocialButton":"1","itemVideoAnchor":"1","itemImageGalleryAnchor":"1","itemCommentsAnchor":"1","itemRating":"0","itemImage":"1","itemImgSize":"Large","itemImageMainCaption":"1","itemImageMainCredits":"1","itemIntroText":"0","itemFullText":"1","itemExtraFields":"0","itemDateModified":"1","itemHits":"0","itemCategory":"0","itemTags":"1","itemAttachments":"1","itemAttachmentsCounter":"1","itemVideo":"1","itemVideoWidth":"","itemVideoHeight":"","itemAudioWidth":"","itemAudioHeight":"","itemVideoAutoPlay":"0","itemVideoCaption":"1","itemVideoCredits":"1","itemImageGallery":"0","itemImageGalleryWidth":"","itemImageGalleryHeight":"","itemNavigation":"0","itemComments":"1","itemTwitterButton":"1","itemFacebookButton":"1","itemGooglePlusOneButton":"1","itemAuthorBlock":"0","itemAuthorImage":"0","itemAuthorDescription":"0","itemAuthorURL":"0","itemAuthorEmail":"0","itemAuthorLatest":"0","itemAuthorLatestLimit":"5","itemRelated":"0","itemRelatedLimit":"5","itemRelatedTitle":"1","itemRelatedCategory":"0","itemRelatedImageSize":"0","itemRelatedIntrotext":"1","itemRelatedFulltext":"0","itemRelatedAuthor":"0","itemRelatedMedia":"0","itemRelatedImageGallery":"0","itemOCMPlugins":"1"} [trash] => 0 [plugins] => {"customparams_created":"2019-11-04 19:44:34","customparams_modified":"2019-11-04 19:44:34","customparams_videobg":"","customparams_countdown_module":"","customparams_search_template":""} [language] => * [container] => 0 [container_name] => [_tbl:protected] => #__ocm_categories [_tbl_key:protected] => id [_tbl_keys:protected] => Array ( [0] => id ) [_db:protected] => JDatabaseDriverMysqli_Exabyte Object ( [name] => mysqli [serverType] => mysql [connection:protected] => mysqli Object ( [affected_rows] => 38 [client_info] => mysqlnd 5.0.12-dev - 20150407 - $Id: 7cc7cc96e675f6d72e5cf0f267f48e167c2abb23 $ [client_version] => 50012 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [error_list] => Array ( ) [field_count] => 3 [host_info] => 127.0.0.1 via TCP/IP [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.5.30 [server_version] => 50530 [stat] => Uptime: 7828493 Threads: 4 Questions: 1575152776 Slow queries: 4806508 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 111874212 [warning_count] => 0 ) [nameQuote:protected] => ` [nullDate:protected] => 0000-00-00 00:00:00 [_database:JDatabaseDriver:private] => sdproductiondb [count:protected] => 56 [cursor:protected] => [debug:protected] => [limit:protected] => 0 [log:protected] => Array ( ) [timings:protected] => Array ( ) [callStacks:protected] => Array ( ) [offset:protected] => 0 [options:protected] => Array ( [driver] => mysqli_exabyte [host] => 127.0.0.1 [user] => proxy_user_front03 [password] => b3hX5DrKwjx6 [database] => sdproductiondb [prefix] => sk_ [select] => 1 [port] => 6033 [socket] => ) [sql:protected] => SELECT id, value, type FROM #__ocm_extra_fields ef WHERE ef.published = 1 [tablePrefix:protected] => sk_ [utf:protected] => 1 [utf8mb4:protected] => 1 [errorNum:protected] => 0 [errorMsg:protected] => [transactionDepth:protected] => 0 [disconnectHandlers:protected] => Array ( ) [ocmConfig] => Array ( ) ) [_trackAssets:protected] => [_rules:protected] => [_locked:protected] => [_autoincrement:protected] => 1 [_observers:protected] => JObserverUpdater Object ( [aliases:protected] => Array ( ) [observers:protected] => Array ( ) [doCallObservers:protected] => 1 ) [_columnAlias:protected] => Array ( ) [_jsonEncode:protected] => Array ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [year_lookup] => 0 [link] => /mozaik/zivot ) [additional_categories] => Array ( ) [link] => /mozaik/zivot/osjecajni-su-ali-se-trude-to-prikriti-psiholozi-protumacili-zasto-posebno-volimo-odredene-boje-provjerite-slazu-li-se-s-vasom-vlastitom-slikom-o-sebi-635476 [printLink] => /mozaik/zivot/osjecajni-su-ali-se-trude-to-prikriti-psiholozi-protumacili-zasto-posebno-volimo-odredene-boje-provjerite-slazu-li-se-s-vasom-vlastitom-slikom-o-sebi-635476?tmpl=component&print=1 [tags] => Array ( [0] => stdClass Object ( [id] => 246057 [name] => karakter [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => karakter [link] => /tag/karakter ) [1] => stdClass Object ( [id] => 464662 [name] => boje [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => boje [link] => /tag/boje ) [2] => stdClass Object ( [id] => 523328 [name] => utjecaj boja [published] => 1 [section] => [subsection] => [weight] => [created] => 0000-00-00 00:00:00 [main_article_id] => 0 [alias] => utjecaj-boja [link] => /tag/utjecaj-boja ) ) [imageXSmall] => [imageSmall] => [imageMedium] => [imageLarge] => [imageXLarge] => [extraFields] => stdClass Object ( [SuperscriptTitle] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => UVIJEK VJERNI [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [premium_content] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) ) [attachments] => Array ( ) [cleanTitle] => 'Osjećajni su, ali se trude to prikriti!': psiholozi protumačili zašto posebno volimo određene boje, provjerite slažu li se s vašom vlastitom slikom o sebi [num_of_authors] => 0 [author] => Joomla\CMS\User\User Object ( [isRoot:protected] => [id] => [name] => [username] => [email] => [password] => [password_clear] => [block] => [sendEmail] => [registerDate] => [lastvisitDate] => [activation] => [params] => [groups] => Array ( ) [guest] => 1 [lastResetTime] => [resetCount] => [requireReset] => [_params:protected] => Joomla\Registry\Registry Object ( [data:protected] => stdClass Object ( ) [initialized:protected] => [separator] => . ) [_authGroups:protected] => [_authLevels:protected] => [_authActions:protected] => [_errorMsg:protected] => [userHelper:protected] => Joomla\CMS\User\UserWrapper Object ( ) [_errors:protected] => Array ( ) [link] => /autor/2024-05-16-21-50-27-39370 [profile] => Joomla\CMS\Object\CMSObject Object ( [_errors:protected] => Array ( ) [gender] => ) [avatar] => /components/com_ocm/images/placeholder/user.png ) [numOfComments] => 0 [mainImage] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Portals/0/Images/2019/11/28/SD Portal/12270716.jpg [galleryCount] => 1 [hasImage] => 1 [mainImageAuthor] => [mainImageDesc] => [popup_gallery] => Array ( [0] => stdClass Object ( [src] => https://static.slobodnadalmacija.hr/Portals/0/Images/2019/11/28/SD Portal/12270716.jpg [title] => ) ) [bgPosition] => [videoType] => allvideos [text] => {OCMSplitter}

Ljudsko oko prepoznaje na tisuće različitih boja, a svaka od njih ostavlja određeni dojam i atmosferu. Čak i kada imamo bogat izbor, uglavnom se odlučujemo za jednu, ili nekolicinu naših omiljenih boja u čijim nijansama je često i odjeća koju nosimo.

- U nekim bojama osjećate se najudobnije i imate najviše samopouzdanja. Upravo ta boja vjerojatno opisuje i vaš karakter - kaže stilist i autor knjige "Obojite svoj stil" David Zyla.

Portal Brightside istražio je kako pojedine boje utječu na ljude oko nas i što govore o našem karakteru.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Trine Brunsvig (@trinebrunsvig) on

Crna 

- U crnom će vas ljudi shvaćati ozbiljno - kaže stilistkinja Karen Haller. 

U psihologiji, crna boja je pokazatelj prestiža, moći, ozbiljnosti i inteligencije. Zato je na brojnim univerzitetima akademska odora upravo te boje. 

Ljudi koji najviše vole nositi crno su ambiciozni, pouzdani, ali i osjetljivi. U pravilu su osjećajne osobe, ali to pokušavaju prikriti.

Crna boja pomaže im da preusmjere pažnju okoline sa svog izgleda na osobnost jer su im unutarnje osobine najvažnije.

Smeđa

Smeđa je boja zemlje, boja pouzdanog, jakog i stabilnog. Tako drugi percipiraju ljude koji često nose smeđu i njene nijanse.

Ljudi koji vole nositi smeđu boju pomalo su konzervativni, poštuju starije i u svemu traže mir, stabilnost i snagu. Djevojka u smeđoj haljini ili muškarac u smeđoj jakni odaju dojam pouzdane, inteligentne i racionalne osobe.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Inspiring Colors (@inspiring_colors_) on

Plava

- Plava je najbolji odabir boje za odijelo kada idete na intervju za posao jer odiše samopouzdanjem. Stoga su mnoge radne uniforme ili poslovna odijela te boje - kaže novinarka i psihologinja Lisa Johnson Mandell.

Znanstvenici sa sveučilišta British Columbia proveli su istraživanje o utjecajima boja i otkrili su da tamnije nijanse plave imaju umirujući učinak.

Ljudi obično poistovjećuju plavu boju s inteligencijom, povjerenjem, učinkovitošću i smirenošću.

Plave nijanse odjeće često biraju ljubazni, simpatični, uljudni i ponekad sramežljivi ljudi.

Psiholozi kažu da bi osobe koje vole plavu mogle postati divni roditelji, a obično je riječ o uzornim radnicima. Ovi ljudi u svaku sredinu donose mir. 

Zelena

Znanstvenici sa Sveučilišta u Amsterdamu kažu da zelena boja održava nivo dobrog raspoloženja kod osobe koja ju nosi, ali i kod onih s kojima ta osoba dolazi u susret.

- Zelena je ugodna, a to njezino svojstvo povezuje se iz njene sličnosti s prirodom, što automatski kod čovjeka izaziva mir - kaže  Leatrice Eiseman, autorica knjige "Život u bojama".

Oni koji rado biraju zelenu, vode aktivan život, uglavnom su financijski stabilni. Također su brižni, ljubazni i mekog srca.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ALYCE Paris (@alyceparis) on

Ljubičasta

U prošlosti je ljubičasta bila znak plemstva, a predstavljala je sofisticiranost, bogatstvo i luksuz. Poznato je da je Kleopatra obožavala tu boju. U to vrijeme, samo su bogati mogli priuštiti sebi da oblaže ljubičasto.

Danas ova boja ukazuje na kreativnost, pronicljivost i ljubav prema umjetnosti.

Danas ljubičasta boja koja se nosi u odjeći ukazuje na kreativnost, uvid i ljubav prema umjetnosti.

Prema riječima stručnjaka, ljudi koji nose ljubičastu boju su emotivni i osjetljivi. Sanjivi su, strastveni i mistični. Poznati su po nepredvidivosti.

Crvena

- Crvena je boja strasti i snage. Ako želite nekoga uvjeriti u nešto ili impresionirati, trebate obući nešto crveno - kaže Kenny Frimpong, menadžer jednog brenda talijanske muške odjeće.

Sve nijanse crvene privlače pažnju drugih na osobu koja ih nosi. Ljude asocira na energiju, pokret i uzbuđenje. Psiholozi sa Sveučilišta u Rochesteru otkrili su da muškarce više privlače žene koje preferiraju nijanse crvene.

- Crvena je stimulans za muškarce - kaže Abby Calisch, profesorica psihologije na Medicinskom fakultetu u istočnoj Virginiji u Norfolku u Virginiji.

Oni koji često nose crveno su lucidni i blago egocentrični.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Daily Outfit Reposts (@dailyfashion2019) on

Žuta

Ovo je boja sreće, sunca i smijeha. Studije pokazuju da povećava proizvodnju serotonina, ubrzava metabolizam i podiže raspoloženje. Osim toga, žuto povećava koncentraciju i pažnju, pa se često koristi na panoima, oglasnim mjestima, putokazima i uličnim linijama.

Stručnjaci kažu da nijanse žute u odjeći često koriste aktivni, kreativni i ovisni ljudi. Oni su sanjari i avanturisti, spremni za istraživanje i osvajanje.

Bijela

Simbol je slobode, čistoće, nevinosti i jednostavnosti. Često ljudi odlučuju kupiti nešto bijele boje kad počinju nešto novo u životu ili ulaze u neko novo životno poglavlje.

Bijela boja privlači ljude koji vole slobodu i koji na život gledaju optimistično. Ti su ljudi vrlo uredni i organizirani u svemu što rade, vole nove početke i teže savršenstvu. Općenito, bijelu boju mogu nositi različite vrste osobnosti. To je neutralna boja, koja rijetko odbija druge.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Outfitglamdetails (@outfitglamdetails) on

Ružičasta

Boja koju obožavaju djevojčice, a u nju su odjevene i Barbie lutke. Za zrelije se preporučuju nježnije nijanse ružičaste jer predstavljaju krajnju ženstvenost.

Nježno ružičasta se smatra mirnom, toplom i ženstvenom te je jedan od najmoćnijih sedativa. Stoga su u nekim zatvorima zidovi obojeni nijansama te boje kako bi se agrerija držala pod kontrolom.

Prema mišljenju psihologa, ljudi koji vole ružičasto su romantični, optimistični i pravedni. U pravilu su to ljudi koji cijene dobrotu iznad svega ostalog.

Narančasta

Topla je, vesela, atraktivna i kreativna boja. 

Oni koji vole nositi narančastu su optimistični, energični, veseli i željni su promjena. Mogu biti ambiciozni i oprezni.

Kao što stilisti vole reći, siva je boja ravnoteže, nije ni tamna ni svijetla. Ako osoba ima puno sive odjeće, to obično znači da želi ostati nevidljiva.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 8 (@gizemturgutoglu) on

Siva

Siva boja i sve njene nijanse simbol su spokoja i zrelosti. Mnogi muškarci srednjih godina nose siva odijela, dok žene starije dobi nose sive haljine.

Budući da je ovo neutralna boja, izuzetno je teško okarakterizirati osobu koja je preferira. Može biti riječ o osobi koja se pod saku cijenu pridržava pravila u tišini, kao i o emotivnoj i razboritoj osobi.

Ali u većini slučajeva osoba koja favorizira sivo je netko tko ne voli privlačiti pažnju i pokušava ostati neutralan.

[jcfields] => Array ( ) [event] => stdClass Object ( [BeforeDisplay] => [AfterDisplay] => [AfterDisplayTitle] => [BeforeDisplayContent] => [AfterDisplayContent] => [OCMBeforeDisplay] => [OCMAfterDisplay] => [OCMAfterDisplayTitle] => [OCMBeforeDisplayContent] => [OCMAfterDisplayContent] =>

[OCMUserDisplay] => [OCMCommentsCounter] => [OCMCommentsBlock] => ) [image] => [imageWidth] => 600 [comments] => Array ( ) [absoluteURL] => https://slobodnadalmacija.hr/mozaik/zivot/osjecajni-su-ali-se-trude-to-prikriti-psiholozi-protumacili-zasto-posebno-volimo-odredene-boje-provjerite-slazu-li-se-s-vasom-vlastitom-slikom-o-sebi-635476 [emailLink] => /component/mailto/?tmpl=component&template=site&link=ecac029257c33ebac6adb3f5ca381fb31a7b0311 [twitterURL] => http://twitter.com/intent/tweet?text=%26%23039%3BOsje%C4%87ajni+su%2C+ali+se+trude+to+prikriti%21%26%23039%3B%3A+psiholozi+protuma%C4%8Dili+za%C5%A1to+posebno+volimo+odre%C4%91ene+boje%2C+provjerite+sla%C5%BEu+li+se+s+va%C5%A1om+vlastitom+slikom+o+sebi&url=https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fosjecajni-su-ali-se-trude-to-prikriti-psiholozi-protumacili-zasto-posebno-volimo-odredene-boje-provjerite-slazu-li-se-s-vasom-vlastitom-slikom-o-sebi-635476 [socialLink] => https%3A%2F%2Fslobodnadalmacija.hr%2Fmozaik%2Fzivot%2Fosjecajni-su-ali-se-trude-to-prikriti-psiholozi-protumacili-zasto-posebno-volimo-odredene-boje-provjerite-slazu-li-se-s-vasom-vlastitom-slikom-o-sebi-635476 )
Array ( [1] => stdClass Object ( [id] => 2 [name] => Superscript Title [value] => UVIJEK VJERNI [type] => textarea [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 2 [alias] => SuperscriptTitle ) [2] => stdClass Object ( [id] => 68 [name] => Premium content [value] => ON [type] => radio [group] => 9 [published] => 1 [ordering] => 10 [alias] => premium_content ) )
StoryEditorOCM
ŽivotUVIJEK VJERNI

'Osjećajni su, ali se trude to prikriti!': psiholozi protumačili zašto posebno volimo određene boje, provjerite slažu li se s vašom vlastitom slikom o sebi

Piše I. P.
6. prosinca 2019. - 20:19

Ljudsko oko prepoznaje na tisuće različitih boja, a svaka od njih ostavlja određeni dojam i atmosferu. Čak i kada imamo bogat izbor, uglavnom se odlučujemo za jednu, ili nekolicinu naših omiljenih boja u čijim nijansama je često i odjeća koju nosimo.

- U nekim bojama osjećate se najudobnije i imate najviše samopouzdanja. Upravo ta boja vjerojatno opisuje i vaš karakter - kaže stilist i autor knjige "Obojite svoj stil" David Zyla.

Portal Brightside istražio je kako pojedine boje utječu na ljude oko nas i što govore o našem karakteru.

A post shared by Trine Brunsvig (@trinebrunsvig) on

16. svibanj 2024 23:50