StoryEditorOCM
ŽivotMLAKI EFEKT NOVIH ADUTA

Konkurenciji ukrali tek dva posto: i Dnevnik i serija Nove TV našli se ispred HTV-ovih

Piše PSD.
4. ožujka 2015. - 09:20
Prvo izdanje HTV-ova Dnevnika u 19 sati, pod voditeljskom palicom Sanje Mikleušević Pavić i Đurice Drobca, preksinoć je ostvarilo gledanost od 13,2 posto, dok je Dnevnik Nove TV imao 15 posto gledanosti.

Usporedimo li te brojke s prosjekom gledanosti prošlog tjedna, ispada da je, unatoč neizbježnom faktoru znatiželje, novi projekt s Prisavlja konkurenciji oteo tek dva posto gledatelja.

Redizajniranu središnju informativnu emisiju HTV-a pratilo je njih 540.000, a njezina glavnog konkurenta, koji je startao 15 minuta kasnije na komercijalnoj televiziji, 612.000 gledatelja.

RTL Danas ‘debelo’ treći

Dnevnik Nove TV preksinoć je zauzeo treće mjesto na ukupnoj ljestvici gledanosti – primat je zadržala najgledanija domaća serija “Kud puklo da puklo” Nove TV, ostvarivši...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. lipanj 2024 05:47