Ideja kampanje Obitelj na more, a pas na ulicu? odmah mi se svidjela jer smatram da su upravo edukativne kampanje kao što je ova iznimno važne u podizanju svijesti javnosti te u sprječavanju nastanka problema. Životinje nisu predmeti koje koristimo i odbacujemo kada nam više nisu zanimljivi - to su živa bića i dužnost nam je brinuti se za njih. Napuštanje je sramotan i neodgovoran čin koji je kažnjiv zakonom, a životinje ne treba kupovati već udomljavati kako bismo im pružili novi dom i priliku za sretan život – izjavila je Doris Pinčić.
Zvijezda “Larinog izbora“ postala je zaštitno lice kampanje koju udruga Prijatelji životinja, u suradnji s Gradskim uredom za poljoprivredu i šumarstvo grada Zagreba, i ove godine nastavlja s ciljem osvješćivanja javnosti o...
Zvijezda “Larinog izbora“ postala je zaštitno lice kampanje koju udruga Prijatelji životinja, u suradnji s Gradskim uredom za poljoprivredu i šumarstvo grada Zagreba, i ove godine nastavlja s ciljem osvješćivanja javnosti o...