StoryEditorOCM
ShowbizHUMANOST NA DJELU

Doris Pinčić u kampanji 'Obitelj na more, a pas na ulicu?'

Piše PSD.
28. lipnja 2012. - 15:13
Ideja kampanje Obitelj na more, a pas na ulicu? odmah mi se svidjela jer smatram da su upravo edukativne kampanje kao što je ova iznimno važne u podizanju svijesti javnosti te u sprječavanju nastanka problema. Životinje nisu predmeti koje koristimo i odbacujemo kada nam više nisu zanimljivi - to su živa bića i dužnost nam je brinuti se za njih. Napuštanje je sramotan i neodgovoran čin koji je kažnjiv zakonom, a životinje ne treba kupovati već udomljavati kako bismo im pružili novi dom i priliku za sretan život – izjavila je Doris Pinčić.

Zvijezda “Larinog izbora“ postala je zaštitno lice kampanje koju udruga Prijatelji životinja, u suradnji s Gradskim uredom za poljoprivredu i šumarstvo grada Zagreba, i ove godine nastavlja s ciljem osvješćivanja javnosti o...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. lipanj 2024 06:03