StoryEditorOCM
ObalaPRAVA PACIJENATA

Provjerili smo na što se sve žale bolesni iz najjužnije županije: HZZO je u 2022. zaprimio 51 predstavku

Piše Silvia Rudinović
28. travnja 2023. - 07:33
Važno je da pacijenti znaju svoja prava, a malo ih zna da im uputnica za pregled, pretragu ili neki zahvat vrijedi u Dubrovniku kao i bilo kojem drugom gradu  /Shutterstock

Udruženja za zaštitu prava pacijenata i različite institucije redovito primaju pritužbe stanovnika Dubrovačko-neretvanske županije na propuste i nedostatke zdravstvene skrbi. Prva adresa najčešće su ravnatelji zdravstvenih ustanova. Opća bolnica Dubrovnik, kaže ravnatelj izv. prof. prim. dr. sc. Marijo Bekić, u prosjeku zaprimi prigovor po danu.

Kad nitko ne diže slušalicu

- U 90 posto slučajeva ljudi se žale na liste čekanja. Naprimjer, pacijent se u travnju naruči za pregled i dobije termin u lipnju, a liječnik je odsutan zbog godišnjeg odmora ili ode iz dežurstva i pritom ne osigura zamjenski termin. Povremeno se žale na nezadovoljstvo pruženom uslugom ili odnosom zdravstvenih djelatnika prema pacijentu. Pritužbe se odmah po primitku obrađuju, traže se...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. lipanj 2024 02:05