U Maranellu se uvijek nešto događa, bilo da se radi o dolasku automobila sljedeće generacije, ažuriranom modelu ili specijalnom izdanju. Iako ovaj mjesec ne donosi lansiranje nijednog novog vozila, Ferrari se oprašta od modela SF90 Stradale i 812 GTS. Kada je riječ o SF90 Stradale, zamijenit će ga novi, za sada neimenovani, model. Što se tiče 812 GTS, on je već dobio nasljednika - Ferrarija 12Cilindri Spider.
Ukidanje Ferrarija SF90 se odnosi samo na regularnu verziju, dok su isporuke varijante XX tek počele u drugom kvartalu ove godine. Talijanska kompanija spominje modele Roma i 812 Competizione, čije su isporuke smanjene u drugom kvartalu 2024. jer se dva coupea također približavaju kraju životnog ciklusa.
Detalji o nasljedniku Ferrarija Roma obavijeni su velom tajne, a pretpostavlja se da će Roma Spider ostati u ponudi duže od coupea, s obzirom na to da je star manje od dvije godine. Što se tiče 812 Competizione, njegovo mesto u postavi je već zauzeo 12Cilindri.
Zaključno s lipnjem, Ferrari je isporučio 7.044 automobila, što je povećanje od jedan posto u usporedbi s prvih šest mjeseci 2023. godine. Budućnost izgleda svjetlo pošto talijanski proizvođač superautomobila ima dovoljno narudžbi kako bi zadržao zaposlenost do 2026. Rast je potpomognut velikom potražnjom za novim modelima obitelji 12Cilindri.
Za razliku od Lamborghinija, gdje je SUV Urus pokretačka snaga prodaje, Ferrari se obvezao da neće postati brend koji je fokusiran na SUV vozila. Proizvodnja SUV-a Ferrari Purosangue će biti ograničena na samo 20 posto ukupne godišnje proizvodnje brenda.