Možda ste na najvišoj zgradi u Hrvatskoj, popularnom Dalmatia Toweru u Splitu, odnedavno primijetili i novi natpis Groupama osiguranje. Ili na dresovima najuspješnijega hrvatskog kluba svih vremena – KK Split – koji se i ove godine borio za titulu prvaka države. Ili ste primijetili njihov regionalni centar za Dalmaciju u Gundulićevoj ulici? Groupama osiguranje već je snažno prisutno u Splitu i cijeloj Dalmaciji, koju smatraju jednom od svojih ključnih regija.
Na hrvatskom tržištu osiguranja prisutni su od 2021. godine, a zahvaljujući iznimno kvalitetnim proizvodima, koji baštine francusku tradiciju dugu više od 120 godine, kao i kvalitetnom timu zaposlenika, zasluženo su zauzeli svoju visoku poziciju. A pozicionirati se u svijetu osiguranja u kvalitetnoj konkurenciji nije jednostavno. Onima s dovoljno kompetencija, vještina i tradicije to uspijeva zahvaljujući ponajprije povjerenju i inovativnosti.
Uspješni poslovni rezultati
Protekla godina bila je iznimno uspješna za poslovanje Groupama grupe. Premijski prihod grupe dosegnuo je 17 milijardi eura, dok je neto dobit veća od 510 milijuna eura. Grupa stabilno posluje, uz solventnost od 267 posto. Međunarodno poslovanje intenzivno se razvija uz rast od
16,5 posto, čemu pridonose i Groupama entiteti u Hrvatskoj i Sloveniji. U Hrvatskoj bilježe rast u svim ključnim pokazateljima poslovanja, pa je tako, primjerice, u području životnih osiguranja ostvaren rast premije od gotovo 18,5 posto uz značajan rast profitabilnosti. Od prvog poslovnog dana dostupnost našim klijentima i partnerima jako nam je važna, stoga od početka razvijamo vlastitu mrežu ureda.
Regionalni centar u Splitu otvorili smo u samim počecima poslovanja u Hrvatskoj, upravo zato što nam je područje Dalmacije od velikog značenja. Stvorili smo i mnoge dragocjene partnerske odnose kojima podupiremo lokalnu zajednicu, a posebno razvoj mladih u sportu u suradnji s različitim sportskim klubovima na području Dalmacije.
Kvaliteta, poštenje i inovativnost
Ono što Groupama osiguranje u Hrvatskoj i ostatku Europe izdvaja od drugih je kvalitetan, pošten i konkurentan osigurateljski proizvod, partnerski odnos, standard usluge jednak u svim dijelovima svijeta i društvena odgovornost u pružanju sigurnosti osiguranicima. Njihov široki portfelj inovativnih osigurateljnih proizvoda i usluga za različite segmente klijenata uključuje razne police životnih i neživotnih osiguranja, automobilsku odgovornost, puni kasko i djelomična kasko pokrića, osiguranje imovine, odgovornosti, nezgoda, životna osiguranja, putno, zdravstveno osiguranje, dodatno zdravstveno osiguranje, osiguranje plovila.
Individualan pristup osiguranicima
Posebna pažnja pridaje se korporativnim klijentima kojima su uz standardne police na raspolaganju posebni paketi i raznovrsna pokrića prilagođena svakom korisniku pojedinačno. Tu se, među ostalim, izdvajaju osiguranje imovine od svih opasnosti – ALL RISK "custom made" za industrijske i velike SME klijente, GO Sail – osiguranje plovila, osiguranje transporta i CMR koje će uskoro biti na raspolaganju svim budućim klijentima i osiguranicima, a koje nudi osiguranje pošiljaka u svim vrstama domaćeg i međunarodnog prometa, kao i osiguranje odgovornosti prijevoznika za štete na pošiljkama u cestovnom prijevozu (CMR).
Sve traženije police osiguranja privatne imovine
Kad govorimo o proizvodima za sve skupine osiguranika uz standardne police poput osiguranja motornih vozila, putnog ili dopunskog zdravstvenog osiguranja te raznih životnih osiguranja, među klijentima su sve traženija i osiguranja privatne imovine. Tako, primjerice, ugovaranjem Groupamine police "Siguran dom" klijent osigurava sve stvari kućanstva koje se nalaze u stanu, obiteljskoj kući ili vikendici, kao i samu nekretninu. Ovom policom svoj dom osigurava kroz lako razumljive i unaprijed definirane osigurateljne pakete raznih pokrića. Također, na polici se može ugovoriti i osiguranje od privatne odgovornosti koje pokriva štete prema trećim osobama, što svakako jest jedinstveno pokriće. Uz pakete osiguranja privatne imovine, ono što je vrlo korisno ugovoriti jest usluga asistencije "Pomoći u kući" koja klijentu pruža pomoć u slučajevima koji zahtijevaju hitnu intervenciju kao što su usluge vodoinstalatera, električara, bravara ili, primjerice, stolara. Klijent uslugu aktivira jednostavnim pozivom na besplatni SOS telefon 0800 1212, nakon čega operater u najkraćem mogućem roku organizira dolazak kvalificiranog i pouzdanog majstora koji će sanirati kvar. Za sve buduće osiguranike Groupama je do 31. srpnja 2024. osigurala i posebne pogodnosti na policu "Siguran dom". Tako, primjerice, pokriće asistencije plaćaju tek po cijeni 1 euro u prvoj godini trajanja osiguranja.
Dostupnost polica od Dubrovnika do Iloka
Svi proizvodi Groupama osiguranja mogu se ugovoriti u regionalnim centrima u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Zadru, Varaždinu i Velikoj Gorici, dok je u pripremi centar u Osijeku. Dostupni su i kroz mrežu 110 poslovnica OTP banke te putem više od sto vanjskih agencija za distribuciju. Na slovenskom tržištu, dostupni su kroz mreže poslovnica SKB i NKBM banaka, gdje će uskoro biti otvoreni vlastiti regionalni centri te ostvareni partnerski odnosi s agencijama za distribuciju. Kombinacijom znanja, resursa i inovativnih rješenja cijele grupe, te domaćih stručnjaka Groupama uspješno gradi efikasan i dinamičan poslovni model kojim se obogaćuju ne samo lokalna osiguravateljna tržišta, već se pridonosi i ukupnom gospodarskom razvoju. O proizvodima Groupama osiguranja te dostupnosti u prodajnoj mreži više na www.groupama.hr, odnosno www.groupama.si.