StoryEditorOCM
ŠibenikČETIRI TRAKE

Vjerovali ili ne: Šibenik će dobiti brzu cestu od Šibenskog mosta do Brodarice, ali i brodaričku zaobilaznicu!

30. svibnja 2017. - 17:28

Šibenik će dobiti drugi kolnik, odnosno brzu cestu od šibenskog mosta do Brodarice, uključujući tu i brodaričku zaobilaznicu. Izjavio je to Josip Škorić, direktor Hrvatskih cesta, novinarima nakon sastanka s čelnicima grada Šibenika u utorak, što praktički znači kako će se na tom potezu prometovati četiri trake.

'Evidentno je da je u odnosu na državne ceste zapostavljenost grada Šibenika dovela do dramatične prometne situacije kada govorimo o sigurnosti prometa, o zagušenosti i cjelokupnom prometnom sustavu grada Šibenika. Mi smo kroz osmišljen način htjeli zajedno s gradom Šibenikom riješiti sustavno taj prometni problem i složiti prioritena rješanja vezano za te probleme.' - kazao je Škorić nakon što je sa šibenskim gradonačelnikom Željkom Burićem i njegovim suradnicima raspravio Prostorno – prometnu – građevinsku studiju cestovne mreže državnog značenja na širem području grada Šibenika.

Nakon ove Škorićeve najave o drugom kolniku u drugi je plan palo i novinarsko pitanje kada će se riješiti dva čvora o kojima su Hrvatske prije tri godine sklopili i sporazum s gradom Šibenikom, Njivice i Rokiće, pored trećeg, čvora Meterize, koji je u izgradnji 'To je u ovom trenutku možda i najzanimljvije za građane Šibenika, no rješenje danas razgovaramo o drugom kolniku od šibenskog mosta do naselja Brodarica. Posložit ćemo prioritete upravo na tom potezu, da dinamika radova ne remeti ionako kaotičan promet u gradu Šibeniku. Kad će početi i koliko će koštati? Mi u ovom trenutku ne možemo kazati koliko će to koštati, a počet će odmah, i to u fazama koje ćemo dogovarati s gradom Šibenikomp' – kazao je Škorić.

Željko Burić, šibenski gradonačelnik, kazao je da se sustavnno, pored prometa rješava i promet u stajanju, čije je rješavanje preuzeo na sebe grad Šibenik, izgradnjom sustava podezmenih garaća koji kreće od jeseni. 'Percopirali smo sve prometne probleme i oni su se počeli rješavati izgradnjom čvora Meterize koji će vrlo brzo biti gotovo, nastavljaju se s izgradnjom čvorova Njivice i Rokići, ali je studija obuhvatila i sve ono što se u međuvremenu dogodilo. To je ubrzan razvoj grada Šibenika, osobito na Brodarici, gradnja plaže, apartmanskog naselja, vila, projekt Zablaće, rješavanje problema TEF-a i naravno da je to zahtijevalo da se konačno zanemarenost Šibenika izvadi iz ladice i stavi na stol.' Čvor Meterize se tehnički mogao napraviti i brže, ali to bi značilo da građevinarima omogućite neke optimalne uvjete za građenje, a to bi značilo – zabraniti promet. ' Kako to jednostavno nije moguće, mi smo se s Hrvatskim cestama maksimalno prilagopđavali mogućem, a to je da promet teče i tekao je, uz razumijevanje naših sugrađana koji znaju zašto je to tako. Obećali smo da ćemo turističlku sezonu dočekati bez semafora i to ćemo i ispoštovati, da će radovi u laganom kontinuitetu ne ometajući promet trajati i dalje i da će kompletno projekt biti gotov s krajem devetog, početkom desetog mejseca.' - kazao je šibenski gradonačelnik.

27. travanj 2024 04:09