Turistička zajednica Zadarske županije u petak je, tradicionalno, dodijelila godišnje nagrade najzaslužnijima u stvaranju novih turističkih proizvoda, jačanju prepoznatljivosti naše turističke regije i obogaćivanju ponude Zadarske županije s naglaskom na produljenje sezone.
Ovogodišnji laureati su: Udruga vinara Zadarske županije, Falkensteiner Family hotel Diadora, Villa Nai 3.3, Baštinski hotel Dunatovi dvori, Turistička zajednica općine Preko, turistička agencija Adamo travel, Bule Fish Festival u Kalima, Arheološki muzej u Zadru te parkovi u Zadarskoj županiji: Nacionalni park Paklenica, Park prirode Telašćica, Park prirode Velebit, Park prirode Vransko jezero.
U ime svih nagrađenih, Zadarskoj se županiji zahvalio Tomislav Glavić, predsjednik Udruge vinara Zadarske županije koji su osvojili nagradu za doprinos u prepoznatljivosti autohtonih vrijednosti zadarske županije. Glavić je naglasio kako je Udruga osnovana prije četiri godine na temelju rada i rezultata Udruge vinogradara i vinara Nadin.
- Shvatili smo koliko dobar posao radimo pa smo se odlučili za korak više. Svi smo mi tu u službi TZ Zadarske županije, kao i same Zadarske županije, ali i svih jedinica lokalne samouprave, u promidžbi naših vina i eno-gastro ponude duž cijele županije. Za sad brojimo 25 vinara koji su na tržištu – naglasio je Glavić.
Za unapređenje kvalitete smještajne ponude, osim luksuznog hotela s jedinstvenim konceptom, Ville Nai 3.3, nagradu je osvojio i godinu dana star, Baštinski hotel Dunatovi dvori koji je kompletno restauriran. Vlasnik Stjepan Dunatov ostvario je želju svoje obitelj te je oplemenio i revitalizirao djedovinu, točnije stari ljetnikovac iz 1912. godine, s kojim je Preko dobilo novi hotel s četiri zvjezdice.
Direktorica hotela Ana Perduv istaknula je kako su iznimno ponosni na nagradu koja je stigla već u prvoj godini rada hotela.
- Zahvalni smo da je naša kvaliteta prepoznata u tako kratkom vremenskom roku. Ova nam je nagrada smo dodatan vjetar u leđa i poticaj da nastavimo ovim putem, da se i dalje trudimo te da podržavamo održivi način turizma kojim i težimo – istaknula je Perduv. Gosti su prezadovoljni, što im je najvažnije.
- Do sada nismo imali ni jedan loš feedback, zaista su gosti oduševljeni te se nadamo da će tako i ostati – zaključila je Perduv.
Za razvoj i promociju aktivnog turizma te usvajanje digitalnih tehnologija nagradu je osvojila TZ općine Preko.
Ivan Košta, direktor TZO Preko, istaknuo je kako je ova nagrda, na jedan način, i obveza da se i dalje vode projektima kakve su do sad radili.
- Dugoročni plan razvoja turizma otoka Ugljana je upravo naziv ove naše nagrade: želimo se usmjeriti na aktivni odmor te gostima sve to predstaviti na modernim digitalnim platformama, odnosno aplikacijama. A oni to već prepoznaju – istaknuo je Košta te dodao kako je udruženje turističkih zajednica otoka zadarskog arhipelaga stvoreno s ciljem stvaranja novih sadržaja duž raznih otoka.
- U planu za iduću godinu je stvaranje 13 novih tematskih biciklističkih, kao i mnogih novih pješačkih staza te interpretacija kulturno-povijesnih i krajobraznih staza – najavio je direktor Košta.
U mjestu do, Kalima, jedan je festival osvojio nagradu za promociju autohtonih namirnica u suvremenim kulinarskim uvjetima. Riječ je o Blue Fish Festivalu, čiji su idejni začetnici ugostitelji Trešin, Andrea i Marko.
- Jako smo ponosni što su ljudi iz struke prepoznali naš trud i rad jer smo dvoje individualca koji su imali ideju. Zato nam je ova nagrada samo dodatni vjetar u leđa da se i dalje trudimo, da napredujemo kako bi festival iz godine u godinu podigli na više razine, inovativnošću, ali naravno i zabavom, koja je zasigurno jedan od razloga zbog kojih ljudi dolaze u Kali u predsezoni. Želimo da naši ribari, baš kao i spiza koja se na otoku sprema i jede već stoljećima, dobiju svoju modernu inačicu kroz naš festival i da time on postane ‘kualjski‘ brend, event po kojem će i samo mjesto postati poznato – zaključila je Andrea Trešin.
Samo desetak dana nakon predstavljanja javnosti, djelatnici Arheološkog muzeja Zadar mogu se pohvaliti nagradom za originalni suvenir. Riječ je o replikama dva tipa bizantskih naušnica iz 8. stoljeća o kojima smo nedavno pisali.
Koliko su napravili pravu stvar i koliko su naušnice odlično prihvaćane u javnosti, govori činjenica da su se sve već rasprodale i da postoji lista čekanja za kupnju.
- Ni same ne možemo vjerovati što se dogodilo - smije se Marina Brkić iz Odjela za marketing i odnose s javnošću Muzeja, koja je, zajedno sa svojom kolegicom Donatom Smokrović, autorica idejnog koncepta.
- Zaista moram priznati da smo ugodno iznenađene, ali i jako ponosne što je TZ Zadarske županije prepoznala taj suvenir kao vrijedan priznanja te da ujedno prepoznaje da to pridonosi valorizaciji naše kulturne baštine kao i promociji same destinacije - istaknula je Brkić te nam je otkrila kako se radi na proširenju ponude jer im je ova nagrada, kao i iznimna zainteresiranost kupaca, samo poticaj za daljini rad.
- Fundus Muzeja je zaista bogat, tako da vjerujem da će uskoro ovaj projekt ići i dalje - najavila je Brkić.