Nakon što smo objavili pismo naše čitateljice ogorčene ponašanjem djelatnika Čistoće prilikom razvrstavanja otpada, odgovor nam je stigao iz te komunalne tvrke. Evo špto kažu:
"Zahvaljujemo našoj korisnici usluga na reklamaciji. Jako nam je važna interakcija sa građanima. Ispitati ćemo navode iz očitovanja i ukoliko se radi o ljudskoj pogrešci postupiti prema Pravilniku o radu.
Treba još jednom naglasiti kako nam je odvojeno prikupljanje važan proces.
Prikupljanje putem posebnih namjenskih vrećica provodimo od 2009. god. i rezultati su iz godine u godinu sve bolji.
Nedostaci ovakvog načina su nenamjensko korištenje i otežana distribucija vrećica iako su besplatne.
Uvidjeli smo nedostatke i odlučili u budućnosti promjeniti tehnologiju odvoza sa vrećicama u prikupljanje putem posebnih posuda.
Aplicirali smo nabavku istih putem europskih fondova i prvi kontigent dolazi do proljeća 2020.
Odvoz ambalažnog i ostatnog otpada se obavlja istim vozilima, što ponekad zbuni naše korisnike i zaprimamo često takve pritužbe.
Još jednom se zahvaljujemo gđi. Lergi i poručujemo i ostalim korisnicima da nam se slobodno obrate ukoliko imaju pritužbu na našu uslugu."