StoryEditorOCM
ForumTEŠKA VREMENA

Njihove proizvode imalo je svako kućanstvo, a kultni brend sada je pred izumiranjem. Evo kakvi su ih problemi snašli

Piše Iva Pahlić/JL
11. travnja 2023. - 11:30
POUR ILLUSTRER LE PAPIER DE DIDIER BEYNAC: ” Les boites Tupperware ?tanches ? la crise ”. Photo prise le 1er f?vrier 2010, dans l‘usine Tupperware de Jou?-les-Tours, montrant des ?l?ments de cuisine. Tupperware, le sp?cialiste de la boite herm?tique vendue, reste ?tanche ? la crise: son site fran?ais de Jou?-les-Tours, en Indre-et-Loire, o? se concoctent les nouveaux mod?les, affiche une sant? enviable en ces temps de r?cession. ”Nous ne sommes pas +impact?s+ par la crise”, assure Denis Gruet, le pr?sident directeur g?n?ral de Tupperware France, dans un entretien avec l‘AFP. AFP PHOTO/ALAIN JOCARD (Photo by ALAIN JOCARD/AFP)Alain Jocard/Afp

Nakon što su mu dionice u ponedjeljak pale za gotovo 50 posto, kultni brend Tupperware suočava se s izumiranjem jer ne uspijeva privući mlađe kupce. Loše poslovanje firme potvrdio je i sam Tupperware koji je u priopćenju upozorio da sumnjaju da mogu dugoročno nastaviti poslovanje, prenosi Daily Mail.

77 godina stara tvrtka posljednjih godina borila se s održavanjem imidža i reputacije pred novom konkurencijom, dok je istovremeno potražnja za njihovim proizvodima za kućanstvo pala. Iz Tupperwarea su poručili da rade na pronalaženju financijskih sredstava kako bi ostali u poslu. Kao neke od metoda za smanjenje rashoda razmatraju manji broj zaposlenih i manji broj nekretnina u svom vlasništvu.

- Tupperware je na putu da preokrene situaciju, današnji dan označava kritičan korak u rješavanju financijske stabilnosti i likvidnosti. Tvrtka čini sve što je u njezinoj moći kako bi ublažila posljedice nedavnih događaja te poduzimamo hitne mjere da bismo pronašli dodatne izvore financiranja i riješili financijsku situaciju, rekao je izvršni direktor Miguel Fernandez.

Druga borba koju Tupperware vodi je ona s Njujorškom burzom. Zbog nepodnošenja godišnjeg izvješća, burza mu je izdala upozorenje te mu prijeti brisanje s burze. Tijekom prošle godine dionice firme pale su 90 posto, a kao glavni razlog navodi se nemogućnost privlačenja mlađih kupaca i uvjeravanje da su proizvodi održivi.

U svoj asortiman proizvoda uključili su održivije materijale poput stakla i nehrđajućeg čelika, dok su neki od plastičnih proizvoda izrađeni od iskorištenog miješanog otpada koji bi inače završio na odlagalištima. Fernandez tvrdi da Tupperware pomaže u smanjenju bacanja hrane zato što u svom asortimanu imaju proizvode za pohranu ostataka.

2021. godine sklopili su ugovor s Targetom - trgovcem na malo koji je popularan među mlađim generacijama. Prije toga, tvrtka je svoje proizvode prodavala isključivo na Tupperware zabavama ili preko vlastite web stranice.

- Problemi s kojima se suočavaju su pad broja prodavača, manja prodaja kućnih potrepština i brend koji nije dobro povezan s mlađim potrošačima. Tvrtka je u nesigurnoj poziciji jer pokušava povećati prodaju i nema sredstava za ulaganje u nove proizvode. Tupperware je nekad bio rasadnik inovacija s praktičnim kuhinjskim priborom, ali su izgubili prednost na tržištu, rekao je Neil Saunders, maloprodajni analitičar i generalni direktor u GlobalData Retailu.

16. studeni 2024 14:01