StoryEditorOCM
RegijaLoše iskustvo

‘Popravili‘ su im bojler, naplatili masno, a u stanu ostavili tempiranu bombu! Evo kako su prepoznali novi kvar

Piše Vijesti SD
28. studenog 2024. - 23:53

Neispravan popravak bojlera stvorio je ‘tempiranu bombu‘ u stanu mlade obitelji s dvoje male djece u Novom Sadu. Sve je započelo kada je obitelj primijetila kvar na bojleru i odlučila potražiti pomoć servisa čiji su kontakt pronašli na promotivnom letku, prenosi Kurir.

“Majstori su brzo stigli i rekli da zamjena grijača košta najviše 6.000 dinara (oko 50 eura). Međutim, na kraju su nam naplatili 11.200 dinara (oko 95 eura), uz tvrdnju da su morali zamijeniti i ventil i cijevi. Cijena nas je šokirala, ali nismo imali izbora,” kazao je otac za Kurir.

Iako se činilo da je bojler popravljen, ubrzo su se pojavili problemi – uređaj je počeo glasno zujati svaki put kad bi se voda zagrijala, što je izazivalo strah kod roditelja. Nakon konzultacije s rođakom koji ima iskustva s električnim uređajima, shvatili su da je zujanje znak ozbiljnog kvara.

No nakon što su ponovno kontaktirali servis, majstor ih je uvjeravao da je sve u redu, objašnjavajući da je "problem u tlaku vode." Situacija se pogoršavala, a bojler je na kraju potpuno prestao raditi. Obitelj se odlučila obratiti drugom majstoru koji je odmah utvrdio pravi uzrok problema – neodgovarajući i neispravan grijač ugrađen tijekom prvog popravka.

“Grijač je bio toliko oštećen da se raspuknuo po dužini,” rekao je majstor, naglašavajući koliko je uređaj bio opasan za korištenje. 

Zoran Nikolić, potpredsjednik Nacionalne organizacije za zaštitu potrošača Srbije (NOPS), ističe da obitelj ima pravo tražiti povrat novca od prvog servisa: “Ako se dokaže da je prvi popravak bio neadekvatan, potrošač može zahtijevati nadoknadu troškova, uz stručno mišljenje drugog majstora”, piše Kurir.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 16:14