StoryEditorOCM
Bizniskreće natječaj

Za novi brend i slogan o turizmu 150 milijuna kn

Piše PSD.
24. listopada 2014. - 23:01
Hrvatski turizam ide u traženje “velike ideje”, nove brending strategije hrvatskog turizma koju će pratiti nove komunikacijske konstante i standardi poput logotipa i slogana te globalne PR komunikacije, za što će međunarodni natječaj biti objavljen idućeg tjedna.

Sadašnji slogan “Mediteran kakav je nekad bio” odlazi u povijest, a najvažniji zadatak turističke promocije u 2015. godini bit će jačanje nacionalnog turističkog brenda i repozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije. Za to će u idućoj godini biti potrošeno 150 milijuna kuna, odnosno gotovo pola ukupnog proračuna Hrvatske turističke zajednice.

SVI NAŠI SLOGANI

HRVATSKA – RAJ NA ZEMLJI
Jedan od prvih slogana HTZ-a, no taj je ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 12:40