![<p>Cilj ”Brodomerkura” u idućih pet godina je širenje na veće gradove u Hrvatskoj kao što su Zadar, Rijeka, Osijek te kupnja novog velikog centra u Zagrebu</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/05/14/o_27074183_1024.jpg)
Premda se broj prodavaonica mješovite robe, i to onih poznatih trgovačkih lanaca, iz godine u godinu povećava, za ostale koji na svojim policama ne nude ono što će uvijek, krizi unatoč, imati dobru prođu – hranu, piće i higijenske potreštine – ovo definitivno nisu sretna vremena.
Tezi da su šoping-centri "pojeli" trgovine na ostalim lokacijama, pogotovo u centru grada, svjedočimo svakog dana, pa tako i učestalom zatvaranju prodavaonica za koje bismo do prije koju godinu ruku u vatru dali staviti da nikada neće propasti.
Jedna od njih je i golemi prodajni centar tvrtke "Brodomerkur" na Sirobuji, koji je pred konačnim stavljanjem ključa u bravu.
Smanjen obujam posla, milijunski minusi, kao i iz godine u godinu sve manji broj zaposlenika... u svemu tome leže razlozi zbog kojih ...