Kompanije Podravka i Ledo predstavile su danas zajedničku suradnju na co-branding projektu Čokolino sladoleda.
Tom suradnjom Podravka Ledu ustupa pravo korištenja žiga Čokolino u kategoriji sladoleda, a Ledo vrši proizvodnju i distribuciju na tržištima jugoistočne Europe.
Na projektu se, kako je rečeno, radilo šest mjeseci, no predstavnici tvrtki nisu željeli reći koliko je uloženo u sam projekt.
Čokolino sladoled već se nalazi u Ledo škrinjama, a suradnja dviju tvrtki dokaz je uspješno realiziranog projekta lansiranja Čokolino sladoleda na tržišta regije.
Direktor marketinga Podravke Pomeo Nakić istaknu je kako je ova suradnja na tragu nastojanja da se snagom robnih marki hrvatskih kompanija, kao i kompetencijama u njihovoj proizvodnji i distribuciji, osigura jačanje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....