![<p>Dresovi su planuli, a televizorima, pivu i grickalicama raste potrošnja</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/19/o_27374185_1024.jpg)
Kriza je mnoge natjerala na štednju, pogotovo žene. Istraživanje GfK u devet europskih zemalja o uštedama dan po dan pokazalo je da potrošači najviše nastoje uštedjeti kupujući najjeftiniju hranu i pića, a osobito je to primjetno u Njemačkoj, Nizozemskoj i Austriji, gdje četiri od deset potrošača kupuje prehrambene artikle po najnižim mogućim cijenama.
Ispitanici u Rusiji i Italiji najviše režu troškove za odjeću i obuću. Nijemci, Francuzi, Austrijanci i Talijani sve rjeđe jedu u restoranima, a u Njemačkoj i Francuskoj kućanski troškovi smanjuju se i rjeđim izlascima u kafiće, te izlascima u kino i kazalište.
Potrošači u Rusiji i Njemačkoj odgađaju velike kupnje, primjerice automobila, kućanskih aparata i sl. Biranje jeftinijeg aranžmana za odlazak na...