![<p>ilustracija<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
</p>](https://static.slobodnadalmacija.hr/images/slike/2024/06/05/o_25841443_1024.jpg)
Podaci do kojih je nedavno došao apsolvent s Kineziološkog fakulteta, Toni Modrić, istražujući navike splitskih srednjoškolaca, a koji ukazuju na to da je čak 40 posto učenika i 18 posto učenica sklono čestom opijanju, alarmirali su javnost.
Oni koje takve brojke nisu iznenadile jesu ljudi koji se problemom ovisnosti mladih bave čitav život, a među njima je i Esmeralda Sunko, izvršna direktorica Lige za prevenciju ovisnosti.
Oni koje takve brojke nisu iznenadile jesu ljudi koji se problemom ovisnosti mladih bave čitav život, a među njima je i Esmeralda Sunko, izvršna direktorica Lige za prevenciju ovisnosti.
Ograničiti reklame za pivoPredsjednik Hrvatskoga pedijatrijskog društva, prof. dr. Julije Meštrović, napominje kako bi se, u cilju prevencije opijanja mladih, morala uvesti zabrana reklamiranja piva do 21 ili do 22 sata, po uzoru na brojne europske države.- Ako malo bolje pogled... |