StoryEditorOCM
Splitpošto kupus?

Prodavačica kaže da bolje ide prodaja verdure na internetu nego na bancima: Baba mi se 60 godina muči na Pazaru, a ja sad lipo prodajen na Instagramu

17. travnja 2020. - 11:16

Ove tjedne kada nam se život okrenuo naopako, ljudi se snalaze kako znaju i umiju.

Prvotno zatvaranje tržnica i ribarnica pokrenulo je društvene mreže kao najjednostavniju platformu za reklamiranje svojih proizvoda te za povezivanje s kupcima. I banci splitskog Pazara preselili su se na virtualne prostore, posebice preko grupe “Virtualni pazar Split”, koju je pokrenula Marijana Puljak i koja je do sada okupila čak 18.200 članova. Iako su prostori za prodaju na otvorenom opet u funkciji, mnogi su odlučili i dalje ostajati kod kuće i iskoristiti priliku dostave na adresu diretno od proizvođača voća i povrća i OPG-ova.

Pozitivne reakcije

Reakcije su uglavnom pozitivne. Kupci naručuju voće, povrće, ribu i druge proizvode direktno preko prodavača koji im naružbe...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 01:09