Svako ulaganje u poboljšanje DC-1 na prolazu kroz Sinj od strane Hrvatskih cesta treba pozdraviti jer je dobrodošlo, makar se tim točkastim zahvatima ne postiže najvažniji cilj, smanjenje zagušenja prometa.
Čepovi će prestati tek kada se cjelovito riješi kompletna dionica DC-1 od Karakašice i Suhača do Brnaza.
A to će se moći riješiti tek kada se iz najužeg dijela grada makne lokalni tranzitni promet na koji kao najvećeg uzročnika gužvi nedvojbeno upućuju brojači dnevnog prometa.
Ti brojači kažu da je prosječni ljetni dnevni promet 2018. godine na DC-1 u Kijevu bio 2029 vozila, u Sinju 7948 vozila, u Brnazama 12.789 vozila i Dicmu 13.409 vozila.
Gužvu kroz Sinj, kako se vidi, ne proizvode vozilima u tranzitu iz unutrašnjosti zemlje prema Splitu i obratno, čemu svjedoč...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....