StoryEditor
PanoramaSAVJETI

Magdalena je mlada hrvatska fitness-zvijezda koju na mreži prate tisuće obožavatelja, pročitajte njene detaljne savjete za vježbanje i prehranu

Piše PSD
17. lipnja 2021. - 14:24

Ljubitelji vježbanja, pogotovo oni mlađih generacija, zasigurno su na društvenim mrežama upoznali mladu Brođanku Magdalenu Vuletu (19) koja se bavi fitnessom, a često na svojem instagram profilu svojim pratiteljima podijeli svoje fitness rutine i vježbe, piše magazin Fitness

- Redovno se bavim fitnessom već skoro 3 godine. Prije nego što sam krenula u teretanu vježbala sam kod kuće i naravno logičan slijed je bio prelazak u teretanu. Sa 16 godina sam ozbiljno krenula trenirati i evo ljubav prema vježbanju se nastavila sve do sada. Svaki početak je težak pa tako i prvi odlazak u teretanu. Još uvijek se sjećam straha i neugodnosti koje sam imala kada sam prvi put kročila u gym.

Dolazimo u nepoznato i normalno je da nas je stid, ali tu su uvijek iskusniji vježbači i treneri koji će nas upoznati sa spravama i samim vježbama. Naravno, ni moj prvi odlazak nije bio bajan. Mogu reći da sam mjesecima išla i radila krive vježbe, ali sve je to proces učenja. U mojim početcima najviše mi je pomogla trenerica koja je tada radila u teretani u koju sam išla. Sprijateljile smo se i krenule zajedno trenirati. Puno toga me je naučila, dijelila je svoje znanje sa mnom ne samo vezano za trening nego i prehranu. Neizmjerno sam joj zahvalna na tome. Od tada sam se ozbiljno posvetila fitnessu - kaže Magdalena, uz napomenu kako vježba do pet puta tjedno. 

- Treninzi su mi raspoređeni na donji i gornji dio po grupama mišića i to su uglavnom težinski treninzi. Uglavnom radim na hipertrofiji mišića. Mislim da kao i većina djevojaka najviše volim raditi noge i gluteus. Stvarno volim sve vježbe za donji dio, ali najveću ljubav imam prema SUMO dead liftu i hip thrustu dok radim te vježbe odlično osjećam mišiće gluteusa - kaže Magdalena koja je opisala i trening za mišiće gluteusa. 

- Prije samog treninga uvijek radim zagrijavanje i aktivaciju gluteusa sa trakom. To su vježbe tipa glute bridge s trakom, abdukcija kukova, donky kicks..

Glavni trening bi išao ovako:

SUMO DEAD LIFT 4x 8-10 ponavljanja

HIP THRUST 4x 8-10 ponavljanja

ABDUKTOR 4x10

Rumunjsko mrtvo dizanje s bučicama 3x10

Back extension s fokusom na gluteus 3x10

Cable side kicks 3x10

A prehrana?

- Nemam nikakav poseban plan prehrane. Trudim se unositi nutritivno bogate i zdrave namirnice, jesti što manje šećera i prerađene hrane. Zagovaram fleksibilnu i balansiranu prehranu. Smatram da je balans vrlo bitan i da ne trebamo biti previše strogi prema sebi jer naša prehrana mora biti ono što ćemo uspjeti održavati na duge staze, a ne dijeta koja će trajati par dana ili mjeseci - kaže djevojka. 

Ovo su njeni obroci: 

- kajgana s pilećim prsima i sirom i dvopek

- piletina i riža, zelena salata

- rižini krekeri ili bademi

- rižin griz s proteinom i višnjama

Od suplementacije uzima whey protein uvijek nakon svakog treninga, a dodaje ga i u razna jela. Još pije kreatin monohidrat, vitamin C, multivitamin i cink, kaže Magdalena za magazin Fitness

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. srpanj 2021 05:33