StoryEditorOCM
Društvena mrežaJAKO UNOSAN POSAO

Evo kako možete zarađivati od društvenih mreža i što je potrebno za uspjeh: influencer iz Splita otkriva tajne posla

Piše Vanesa Lipanović Tenžera
1. prosinca 2024. - 19:33
Izgubio sam pola godine na TikToku dok nisam shvatio što je to ljudima smiješno, što to žele gledati, priznaje mladi influenser Ante PenovićShutterstock, Privatni album

Društvene mreže i platforme već su dugi niz godina dio našeg života, a kreiranjem sadržaja na njima i mi smo postali dio njih. Nekolicina se odlučila bjesomučno skrolanje pretvoriti u šarene novčanice, no ipak, samo neki od kreatora sadržaja koje popularno zovemo TikTokerima i YouTuberima uspio se proslaviti dovoljno da od objavljivanja vlastitog sadržaja može dobro zaraditi.

Baš kao što ni svaki kuhar neće raditi u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, tako ni svatko tko se dohvati društvenih mreža neće doseći astronomski broj pregleda, lajkova i komentara, niti će biti medijski popraćen.

Stoga, stereotipiziranje TikTokera i influencera, kao onih koji “žele kruha bez motike” je poprilično netočno. Svaka od društvenih platformi broji milijarde korisnika i itekako se valja naraditi kako bi sadržaj bio dovoljno originalan, kreativan i zanimljiv i kako bi korisnici usred lavine nepresušnih videozapisa, objava i fotografija zaustavili svoj prst baš na nečem što smo mi objavili.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2024 04:18