StoryEditorOCM
Auto motou tri tvornice

Veliki industrijski pothvat rumunjske marke: Dacia u jedan dan promijenila vizualni identitet cijele game

9. lipnja 2023. - 12:00

Proizvodnja vozila uključuje sveobuhvatan i složen proizvodni proces, ali Dacia je unatoč tome uspjela prebaciti svoju cjelokupnu ponudu na svoj novi identitet marke u isto vrijeme. I to je postigla u rekordnom roku, u isto vrijeme u tri različite tvornice: Pitesti u Rumunjskoj, te Casablanca i Tangier u Maroku.

Tako je brend radikalno promijenio svoj imidž i prešao na novi identitet koji izražava svoje obveze za budućnost i vrijednosti koje ih temelje. Ova nova strategija identiteta marke je Dacijin prvi korak u Renaulutionu. Uhvatio se ukoštac s nekoliko značajnih izazova, od logistike dijelova do obuke zaposlenika i mreže zastupništva.

U tri Dacijine tvornice, u Pitestiju, Tangeru i Casablanci, jedno vozilo siđe s proizvodnih traka svakih 50 sekundi. Sve u svemu, 3100 vozila dnevno moralo je nositi novu marku. Toliko je vozila moralo zamijeniti izgled kada su automobili stigli na liniju i kada su novi dijelovi bili tu da se na njih ugrade.

Promjena vizualnog identiteta cijelog asortimana, u jednom danu, bila je nužan uvjet za uspjeh projekta. Nove komponente su unaprijed registrirane u IT sustavima, koji su svi prebačeni u ranije kako bi se uklonio rizik od grešaka i osigurao uspješan prijelaz bez kompromisa u kvaliteti. Logistička područja također su prilagođena za smještaj novih dijelova i izbjegavanje miješanja sa starim referencama.

Prelazak na novi identitet marke također je uključivao značajan logistički izazov: mijenjanje svih modela – Duster, Sandero, Sandero Stepway, Logan, Spring i Jogger – u tri tvornice, u isto vrijeme, u vrlo tijesnom rasporedu razvoja i proizvodnje. Tim za logistiku morao je obraditi 190 novih proizvoda od 57 različitih dobavljača, uključujući logotip, novi amblem i nove boje. I to tijekom nestašice rezervnih dijelova i sirovina, što znači da je tim morao preuzeti dodatni izazov nadoknađivanja kašnjenja i osiguravanja da svi dijelovi zadovoljavaju dogovorene standarde.

Još jedan razlog zašto je ova radikalna promjena uspjela bio je izvanredan timski rad 20.000 ljudi. Ovi predani radnici doskočili su svim izazovima, krećući se brzo i prateći potpuni razvoj i postupak industrijske proizvodnje. Operatori su obučavani dok je značajan proizvodni plan bio u tijeku. Tako su od prvog dana uspjeli održati proizvodnju besprijekorno uz ispunjavanje beskompromisnih standarda kvalitete.

– Pripremali smo ovu promjenu godinu dana, predvidjeli smo sva pitanja povezana s opskrbnim lancima, obukom i kvalitetom. Zahvaljujući koordinaciji svih odjela uspjeli smo postupno uvesti novi identitet robne marke bez značajnih utjecaja na proizvodnju – rekao je Stefan Stanca, voditelj inženjerskog projekta.

Prodajni i marketinški izazov bio je povezan s očekivanjima kupaca jer su morali početi primati narudžbe prije nego što novi identitet marke stigne u proizvodne pogone. Ovaj industrijski pothvat i novi identitet marke nose poruke Dacije i čine je još privlačnijom nego prije. Ovo je novi početak za brend koji cijelo vrijeme iznova ispisuje pravila.

image

Dacia je rebrendirala cijelu gamu

Dacia
image

Dacia je rebrendirala cijelu gamu

Dacia
image

Dacia je rebrendirala cijelu gamu

Dacia
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. svibanj 2024 07:05