StoryEditorOCM
AutomobilizamOPET VOZI U TCR-u |

ŽARKO KNEGO ‘Izađem tako iz Seat Leona Cupre TCR, te sjednem u Hondu Civic Type R. Krenem. Mislio sam kako stojim!‘

Piše Tonči Vlašić
25. srpnja 2020. - 17:50
Jučer ujutro je bilo suho, poslijepodne je bio prolom oblaka, spustilo se nebo na zemlju, ali vozilo se i poslijepodne, a ne samo ujutro. Žarko Knego za volanom Seat Leon Cupre TCR jurio je autodromom Grobnik, gotovo 4,2 kilometra dugom stazom s ukupno 18 zavoja, osam zavoja u desno te deset u lijevo.

- Gušt je biti na Grobniku – sto puta je istaknuo.

Dubrovčanin, višestruki prvak Hrvatske, prošle godine je odlučio krenuti u Europu, okušati se u jačem natjecanju, okušat se protiv još boljih vozača. Prijavio se za natjecanje u TCR-u Istočna Europa. Bio je 2019. na tri stanice natjecanja, odvozio na svakoj po dvije trke. Debi je imao u Mađarskoj, i to na stazi Hungaroring. U prvoj utrci mu je pukla lijeva poluosovina. Kvar je brzo riješila ekipa u boksu. Na startu druge bodovne utrke imao je bliski kontakt s konkurencijom, bilo je štete na automobilu, ali i to je brzo riješio u boksu, te nastavio juriti svjetski poznatom stazom. Na kraju je, pamti, bio 22. u konkurenciji 37 vozača, a četvrti u natjecanju TCR Istočna Europa.

- Nakon Hungaroringa sam vozio u Austriji, na Red Bull ringu, i to je F1 staza.

image
Žarko Knego na međunarodnoj brdskoj utrci 23. Nagradi Malačka Sveti Dujam 2020. foto: Tonči Vlašić


Bio je dva puta osmi u Austriji, a nakon toga se našao na Grobniku. 

- Imao nesreću na Grobniku, slomio sam auto na treningu, ali sam na kraju ipak nastupio zahvaljujući Zoranu Kotromanoviću, koji mi je posudio svoj auto. Međutim, nakon toga, prošle sezone, nisam više vozio. Ove sezone je više vozača u natjecanju TCR Istočna Europa, i to jer su jača natjecanja zbog koronavirusa otkazana. Tako je najbolji srpski automobilist Dušan Borković odlučio voziti TCR Istočna Europa. On vozi Hyundai i30N TCR, a to je auto koje je vozio aktualni svjetski prvak. Borković je jedan od najboljih europskih vozača. Ostali u TCR Istočna Europa, tako ni ja, ne možemo se uspoređivati s njim. On je svijet za sebe, neka druga dimenzija. Što se tiče mog automobila, Seat Leon Cupre TCR, to je tvornički trkači auto, 2.0 turbo, sekvencijali mjenjač, 340 konja. 

image
Seat Leon Cupre TCR Žarka Knega

image
Seat Leon Cupre TCR Žarka Knega

image
Seat Leon Cupre TCR Žarka Knega


Knego je ove godine u kvalifikacijama išao brže nego prošle godine. 

- U kvalifikacijama sam imao manjih problema s autom, ali unatoč tome išao sam brže nego prošle godine. Imao sam ukupno 15. vrijeme. Probleme s autom riješit ćemo do prve bodovne trke, koja je na rasporedu sutra, u nedjelju, u 10.45 sati, dok je druga u 15.25 sati.

TCR Istočna Europa ima u planu održati osam utrka u 2020., četiri su stanice, na svakoj po dvije bodovne trke.

- Prve dvije trke su sutra na Grobniku. Za mjesec dana su dvije trke u Slovačkoj, pa početkom rujna dvije utrke u Češkoj, te u desetom dvije utrke u Mađarskoj. Idem utrku po utrku. Vidjet ćemo kakva će bit situacija s financijama, te s autom. Sponzora, nažalost, nema ove godine.

image
Hondu Civic Type R Žarka Knega foto: Tonči Vlašić


Knego na Grobniku vozi i prvenstvo Hrvatske na krugu. Nastupa u Hondi Civic Type R, u grupi 3 do 2000 ccm.

- Odmah nakon kvalifikacija za TCR imao sam kvalifikacije za prvenstvo Hrvatske. Izađem tako iz Seat Leona Cupre TCR, te sjednem u Hondu Civic Type R. Krenem. Mislio sam kako stojim, kako ne idem, a imao sam najbolje vrijeme – rekao je Knego uoči prve bodovne trke PH, koja je na rasporedu ove subote, Druga se vozi u nedjelju, 26. srpnja. 

image
Đivo Franić, Žarko Knego i Maro Franić - godinama najbolji team prvenstva Hrvatske foto: Tonči Vlašić
24. travanj 2024 16:41